Jag ritar inte bättre själv, men blev lite nyfiken på hur själva driften av farkosten skulle lösas.
Du utgår ifrån att det är en farkost och att den skall driva något....
Jag ritar inte bättre själv, men blev lite nyfiken på hur själva driften av farkosten skulle lösas.
Nej, jag menar att motorn ju ska driva något, en kedja, propelleraxel eller dylikt, då måste den ju ut genom lådan, och ska helst vara tät typ.
Du har rätt, det var nog lite föhastat antar jag.Du utgår ifrån att det är en farkost och att den skall driva något....
Du har rätt, det var nog lite föhastat antar jag.
Dök upp en video på någon som körde banhoj som såg ut att vara förlamad från midjan ner i en grupp för ryggmärgsskadade på fejsbök, många frågor dök upp. Bland annat hur man kan styra hojen om man är förlamad i benen, varpå jag svarade att man använder styret för att styra. : hihi
Det där ska du snacka med Suzuki Lover om.Då undrar ju jag lite hur man svänger hojen med bena?
Visst kan de va till hjälp en del när man ska hänga av, men nog är det ju motstyrningen som lägger ikull hojen?
Det där ska du snacka med Suzuki Lover om.
Den gröna kafloppen ska snurra på den röda pinnen. Det tror jag.
Nae, enligt originaltråden så skulle den gröna kafloppen kylas av den röda pinnen. De blåa maskarna ska transportera kylan mellan den gröna kafloppen och den röda pinnen
Upptäckte att jag hade glömt packningen till kopplingskåpan på rishögen, vilket jag kom på när den skulle på igen. Så... Ebay! Och hoppas att posten sköter sig.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|