Miljövänligt och mer julle än mkt annat
Don't do it.18.22 kr, och jag skickar ett vykort till grannen för 18 kr.
Don't do it.
- Det där missbruket kräver dasspapper av asbest.
Internationella postunionens avtal gör att ett brev (jag vet inte vad som gäller för paket) levereras utan att mottagarland (eller transitland) tar del av portokostnadenSpelar ingen roll att det går en container full av brev. Lika förbannat tar Postnord hand om brevet från hamnen i Göteborg till kunden i Kiruna och det vet du lika bra som oss andra vad vi invånare får betala.
Det är inte gratis men Postnord kanske har blivit någon slags biståndsorganisation som ger stöd åt Kina via gratis transporter.
Jag har beställt laddkabel till telefonen från Kina fraktfritt och betalat $1? Hur går det till?
Glasklart!Ja så jag var väl ute på min vanliga spion/span-runda även denna morgonqvist(ca 05:29 grannkommun så det inte blir snackis hemmavid).. antingen:
View attachment 509178
- Odlar man något..
- Spelar man in något..
- Slipar dems skridskor på elmätaren.
- Har dom ett elavtal vi också vill ha.
- ..eller "glömt" 8000 lumen på under flera dagar. :kanske minst troligt
Exakt. 78 år är ju inte alls i 75-årsåldern. Närmre 80.Ibland upplever jag det som att nyheterna illustreras med filmer som inte är relevanta för ämnet.
View attachment 509183
Fast, hade Trump vart utan pengar så hade han nog varit exakt den gubben i texten...Ibland upplever jag det som att nyheterna illustreras med filmer som inte är relevanta för ämnet.
View attachment 509183
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari