Bra !Det gäller att hålla koll på hur man ska göra....
![]()
Här kraschar han Teslan – sätter på autopilot på vägen
Mannen satte på bilens autopilot och flyttade till passagerarsätet. Då kraschade han Teslan in i mitträcket. För försäkringsbolaget förteg han sitt vårdslösa agerande och lurade till sig över 700 000 kronor. Nu döms han för grov vårdslöshet i trafik och grovt bedrägeri.www.expressen.se
I fel riktning ocksåAtt KENO har spelat in sin senaste reklam på Anderstorp Raceway med en formelbil av okänd klass.
YEET-mätare hade varit nåt.
Kan inte annat än hålla med...
När har man tid att kolla en mätare när man kör aktivt?YEET-mätare hade varit nåt.
Det enda jag har tempmätaren på min Shiver till är när folk pratar om hur varmt/kallt det är, tycker det hade varit bättre med nästan vad som helst istället, som en tankmätare eller nåt sånt.
Men det är klart, den har väl blinkat på mig nån gång när tempen faller under 3 grader.
Och alla hojar har väl en lutmätare? När det börjar skrapa har man lutat tillräckligt.![]()
Jag har festat med Arto dagen innan uppvisning på Mantorp. 1982 eller 83.Jag har jobbat med Arto:s Kawa 1300, e man kung ellä........![]()
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!