Bonzo
Trying real hard to be the shepherd
Jajamän! Snygg,smart och snabb - skitdryg helt enket
https://sv.wikipedia.org/wiki/Narcissistisk_personlighetsstörning
Jajamän! Snygg,smart och snabb - skitdryg helt enket
Där är flygande lysen på himelen!
Gröna gubbarna kommer nog nu.
:foliehatt
Där är flygande lysen på himelen!
Gröna gubbarna kommer nog nu.
:foliehatt
https://twitter.com/Gaohmee/status/903510060197744640
En twitter-tråd där spelutvecklare berättar om deras mekanik i sina spel som är dolda och till för att lura spelaren, fast på ett positivt sätt.
T.ex. Assassin's Creed and Doom value the last bit of health as more hit points than the rest of it to encourage a feeling of *JUST* surviving.
The Xenomorph in Alien: Isolation has two brains one that always knows where you are and gives hints to the second that controls the body
Civ: Beyond Earth supposedly rigged the enemy AI to have opposing ideologies to incite conflict. Peace was never an option.
Gäller i fler yrken.Inom spelutveckling gäller devisen "Den som fuskar bäst vinner" på alla plan.
I förrgår hade jag Sviestad helt för mig själv i typ 20 minuter. (Det regnade litet så alla andra ställde sig och surade i depåtältet.) Jag hade sjukt kul!
Det är ju lite fusk att köra när det är fuktigt! Vet du inte att man kör ihjäl sig direktast då?
Also... "regnade" och "surade"
Äh, jag kör ju retard. Har inte förstånd till bättre.
Hehe, det blev ju vitsigare än menat. Nu ler jag åt det också.
View attachment 439259
En dag på bana med banhojen.
Den har varit lite avig att köra, känts fel på något sätt som jag inte kunnat sätta fingret på. Idag så gjorde jag lite småjusteringar för att få hojen bättre.
Och till sist så tog jag tag i att ställa ner den där hårt ställda styrdämparen. Och herrejävlar, det blev som en helt annan hoj!
Visst den ruskar till på styret ibland när jag går på gas hårt, men det gör ju inget ändå. Men jävlar, nu kom förtroendet för hojen, och från att ha varit sorgligt akterseglad mest hela dagen så började jag kunna hänga på folk! Fan va kul.
Nu kan ju inget vara helt perfekt, så hojen verkar ha slutat ladda som den ska. Eller så har batteriet blivit segladdat för jag fick putta igång den de två sista passen. Nu står den med en lånad laddare så jag klarar mig imorgon iaf, sedan får jag ge mig i och riva i elen med i vinter. Men, jag är ju rätt nöjd med hojen nu, så det känns ju rätt värt det för omväxlings skull.
Nu jävlar blir det en depåbärs!
Nu jävlar blir det en depåbärs!
Garageöl är också oftast bra skit.Nåt av det bästa som finns
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|