andersbrink
hasenfrasen
Att jag inte bor i stockholm.
Rekordet var förr-förr-förra torsdagen, 3:45 från Atlas Copco i Sickla till Gävle mot normalt 1.45. Denna vecka ett STORT leende då jag slapp åka ned och konsulta öht.
Att jag inte bor i stockholm.
Det har ju redan gjorts förr. Och nyförtiden är väl den där bocken så dränkt i flamskyddsmedel att man knappt får fjutt på den med en gaslåga.
Är inte det lite grinchigt?
Är ju tradition för fan!
Mjoh, det är trevligt att stå och kasta pinnar.
Har skjutit lite olika eldvapen med, men det ger mig inte samma myskänsla. Och grannarna skulle nog börja klaga om jag låg och sköt på tomten.
Särskilt så här i jultider!
Det är en outsinlig källa till glädje när storstäderna ballar ur pga småfel. Stockholmare som ju är smartare än lantisar: hur kommer det sig att de väljer att bo på det sämsta stället?
Ja, en stad med vatten överallt måste ju vara svinkallt på vintern!
Felet med BSC ( BullShitCity) är att det flyttat in så många lantisar och världsmedborgare som inte fattar korta avstånd och snabbtänk. Typ överbefolkad.....Om inte annat är det ju tur att där inte snöar så mycket, för den havererar ju, hela staden, efter tredje flingan.
Ja, en stad med vatten överallt måste ju vara svinkallt på vintern!
Om inte annat är det ju tur att där inte snöar så mycket, för den havererar ju, hela staden, efter tredje flingan.
Det vet väl jag, jag kan kasta drag från verandan.Du har inte varit i Lule, Mariehamn eller någon annan stad med vatten överallt?
Det blir svinkallt när det blåser även utan flingor!
Det är en outsinlig källa till glädje när storstäderna ballar ur pga småfel. Stockholmare som ju är smartare än lantisar: hur kommer det sig att de väljer att bo på det sämsta stället?
Överlag är det väl generellt större utbud av allt annat än natur.
Att infrastrukturen är felbyggd sedan årtionden hjälper ju inte med trafikinfarkten så när något går sönder stannar halva stan direkt.
själv bor jag hellre utanför och pendlar in för jobb, för fy fan för allt folk. Och några vettiga hojvägar finns där ju knappt heller, och de som finns är full av fordon.
Kan inte en kodapa sitta i djungeln och "jobba"?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|