Vad fick dig att le idag?

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
Att mitt kompletta kåpsett kommit från tillverkning o lackering från Asien o dessutom vill post nord bara ha 306:- i tull o avgifter, sjukt billigt:tummenupp

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Bara för att jag är på väg mot en anställning med bra villkor så börjar det dugga med lite olika trevliga erbjudanden. :va :)

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
bc030719dc.jpg

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Hoj
utan puts
Bara för att jag är på väg mot en anställning med bra villkor så börjar det dugga med lite olika trevliga erbjudanden. :va :)

Folk säger att man alltid har ett val men oftare är det bara prioritering mellan pest och kolera. Du verkar få göra ett fritt val mellan goda alternativ.

Väl bekomme!

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Idag har jag jobbat tre veckor i sträck utan att vabba eller själv vara sjuk. :)

Häromdagen fick vi veta att vattkoppor går på förskolan. Så vi får se om det blir fyra veckor. Jag har inte haft vattkoppor och är över fyrtio. :gnissla

Str3 R

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2018
Hoj
2 britter och 1 svenne
Jag har inte haft vattkoppor och är över fyrtio. :gnissla
Grattis till 3 veckor. :tummenupp

Du kanske har haft alla barnsjukdomarna utan att veta om det? Det märker du i så fall, tyvärr så är vattkoppor värre att få som vuxen, ju yngre desto lindrigare brukar det vara.

Str3 R

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2018
Hoj
2 britter och 1 svenne
Herregud! Ni kvinnor gör det så svårt med era omöjliga krav. ;)
Ha ha! Inte så jäkla svårt faktiskt. :hihi
Håll bara upp dörren för mig, bär mina matkassar, låt mig passera genom dörrar först och gå bakom mig uppför en trappa eller framför mig nerför en trappa (om jag skulle snava till så landar jag mjukt). Och låt mig se hur du behandlar din mamma så vet jag hur jag skulle bli behandlad. Frågor på det? ;)

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Grattis till 3 veckor. :tummenupp

Du kanske har haft alla barnsjukdomarna utan att veta om det? Det märker du i så fall, tyvärr så är vattkoppor värre att få som vuxen, ju yngre desto lindrigare brukar det vara.

Tackar. :) Fast dagen är ju å andra sidan inte slut än. Tre timmar kvar att kunna få samtal från förskolan innan jag är klar.

Jepp, hoppas på att jag haft det. Polaren var 45 när hans valp smittade honom, det var ingen skön syn.

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Ha ha! Inte så jäkla svårt faktiskt. :hihi
Håll bara upp dörren för mig, bär mina matkassar, låt mig passera genom dörrar först och gå bakom mig uppför en trappa eller framför mig nerför en trappa (om jag skulle snava till så landar jag mjukt). Och låt mig se hur du behandlar din mamma så vet jag hur jag skulle bli behandlad. Frågor på det? ;)

Inte mer än att jag har en kompis som inte vill ha män bakom sig i trappan på väg upp.
-"Jag vet att dom bara stirrar på min r#v!" :gnissla
Kanske kan bli en egen tråd? :)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar