Vad fick dig att le idag?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ha ha! Inte så jäkla svårt faktiskt. :hihi
Håll bara upp dörren för mig, bär mina matkassar, låt mig passera genom dörrar först och gå bakom mig uppför en trappa eller framför mig nerför en trappa (om jag skulle snava till så landar jag mjukt). Och låt mig se hur du behandlar din mamma så vet jag hur jag skulle bli behandlad. Frågor på det? ;)

Klart att man låter kvinnan gå först, då kan man ju glo på hennes röv! :arsele

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Var på gymet, storhandlat, gjort en batch pulled chicken, har nästa batch inne i ugnen nu och ska olja matsalsbordet efter att barnet somnat. Produktiv men inte stressig dag

Tre pass med hantlar och pilatesboll som bas den här veckan. Det kanske kan bli mindre som barbapapa och mer som Rolf Lassgård om ett par månader. :)

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Hoj
Honda CBR1000F, Suzuki DR650, Yamaha MT09 avverkat: olika
Jag körde träningen i endurospåret istället. Passar mig bättre än att flytta järnskrot fram och tillbaka.

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Jag körde träningen i endurospåret istället. Passar mig bättre än att flytta järnskrot fram och tillbaka.

Skulle klart passa mig bättre också. Men förutsättningar i livet och dess infrastruktur/logistik gör att skrot blir nog så bra. Just nu iaf.

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
bc19_0310sc.jpg

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
:banana:banana:banana:banana:yoparty
Sådärja, 1st of april börjar jag nytt knäck i Nördviken / Ollontuna :rock

Old Badger

SportHojsentusiast
Gick med
12 Aug 2009
Hoj
Engelska sporthojar
Läste i Metro på vägen till jobbet. Varför flyga utomlands till sol och värme när det går att "klimatsmart" ta tåget till solsemestern i Göteborg! :hihi

Göteborgs förskolegårdar solskyddas
Fler än 200 förskolegårdar kommer att skyddas från solen i Göteborg, rapporterar Göteborgs-Posten. Det handlar om att plantera stora träd och bygga pergolor med klätterväxter.
Målet är att skydda barnen från potentiellt farligt solljus.
– Det är bra om den solskyddade åtgärden består av grönska eftersom det ger temperatursäkrande effekter som ett solsegel inte ger, säger hållbarhets- och teknikchef Nina Jacobsson Stålheim till tidningen.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/m6Xzp1/goteborgs-forskolegardar-solskyddas

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Är du en sån där svinjobbig människa som "bara ska" "lite till" tills du går i väggen?
Jag fattar inte heller att nåt är fel förrän det tsr stopp..
Grattis! Själv går jag gladeligen till jobbet imorgon efter 4 veckors påtvingad sjukskrivning. :)

Str3 R

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2018
Hoj
2 britter och 1 svenne
Är du en sån där svinjobbig människa som "bara ska" "lite till" tills du går i väggen?
Jag fattar inte heller att nåt är fel förrän det tsr stopp..

Nja, jag ser signalerna i tid och drar ner på växlarna då. När jag känner att nu har jag laddat batterierna kör jag på igen. Fast gillar man sitt jobb, uppskattad av både kollegor och chefer så blir det en positiv stress, då orkar man ha ett högt tempo. :)
Förra jul och nyår jobbade jag extra och blev faktiskt slutkörd. Men det var riktigt kul att se januarilönen sen. :)

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Nja, jag ser signalerna i tid och drar ner på växlarna då. När jag känner att nu har jag laddat batterierna kör jag på igen. Fast gillar man sitt jobb, uppskattad av både kollegor och chefer så blir det en positiv stress, då orkar man ha ett högt tempo. :)
Förra jul och nyår jobbade jag extra och blev faktiskt slutkörd. Men det var riktigt kul att se januarilönen sen. :)
Själv föredrar jag att gå och löka tills vi ligger efter, sen köra övertid nån månad och raka in 50 loppor på att jobba symboliskt snabbare och dra fler timmar lite annat tänk när stål är så tungt som det är

Str3 R

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2018
Hoj
2 britter och 1 svenne
Var på en hojmarknad idag och utanför stod denna Bonneville, ett syskon till Scramblern. Och Union Jack på både tank och runt bromsvätskebehållaren. Smilbanden blev breda när jag såg den. :)

786bbe21496857cf7f47b459963fe71b.jpg

Str3 R

Sporthojsnörd
Gick med
9 Sep 2018
Hoj
2 britter och 1 svenne
Det här är min Scrambler, inte konstigt jag log när mina gröna ögon landade på Bonnevillen idag. :) :kär

6f1361bd5888b90cb585e26085ba95fe.jpg

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...