Two stroke man
Gudomlig sporthojare
Majoriteten är väl som dom som tror på spagettimonster, dvs inte så seriösa gissar jag. Mer någon slags humor och kanske protest mot någonting.
Seriösa Flat earth-anhängare måste väl ändå undra varför rederier kontinuerligt skickar miljardfartyg mot horisonten, där de sedan ofelbart sjunker allihopa?
Det här fick mig att le idag
Skickat från min iPad med Tapatalk
De är väldigt seriösa.Majoriteten är väl som dom som tror på spagettimonster, dvs inte så seriösa gissar jag. Mer någon slags humor och kanske protest mot någonting.
De är väldigt seriösa.
Speciellt i Internets tidevarv finns det alltid miljontals människor som bekräftar dina vanföreställningar och förkastar andra förklaringar.
Leve framtiden.
Haha dessa jävla idioter är ju helt jävla vilse.Hade en på Facebook som vän men ibland ramlade man av stolen då man såg hans engagemang som ploppade upp.
Var nån tjej som plåtat kondenstrimmor..och var orolig för barnen hade verkat extra glada efter skolan...andra munstycken som fördelar kemikaliens bättre trodde hon.....ny kemikale som CIA börjat sprida sa han..jävla genier alltså
I brist på öl i kylen fick man ju fan boffa lim för och lugna ned sig
.
misspelling with autocorrect
.
misspelling with autocorrect
Liten koll bara, någon som är intresserad att köpa det här väskpaketet komplett med fästen?
Skickat från min iPad med Tapatalk
En shervinRRR-anhängare!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2