rpettersson
Ny medlem
Klarade kunskapsprovet idag
Grattis!
Höjdrädd som få men njöt ändå och detta var knappt början på äventyret. Högt satan, hon skrek och jag blunda
En fin dag helt enkelt
Höjdrädd som få men njöt ändå och detta var knappt början på äventyret. Högt satan, hon skrek och jag blunda
En fin dag helt enkelt
Fejka att bromsarna slutat ta...gör det riktig trovärdigt o tjut som en kärring
Varifrån?
Gran Canaria
Gran Canaria
Och dit far jag ganska snart.
Det är fint uppe i bergen, me like.
Förmiddagens hundpromenad över golfbanan som börjar bli grön. Shit vad nice det är med lite ljus igen.
Det kan bli olidligt varmt i bergen, var uppe i bergen 2012 och tempen låg på +44°C. Vindstilla och stekhett… Inte riktigt min grej. Sydvästra delen av Gran Canaria regnar det knappt på (Amadores, Puerto Rico m fl) är alltid lyckokast att resa till året om. Östra delen strax söder om flygplatsen kan regna under vintern.Visst är det fina vägar uppe i bergen! Och dit kan man möjligtvis åka under den mörka perioden på året men nu?
Nå, vi är alla olika!
Det kan bli olidligt varmt i bergen, var uppe i bergen 2012 och tempen låg på +44°C. Vindstilla och stekhett… Inte riktigt min grej. Sydvästra delen av Gran Canaria regnar det knappt på (Amadores, Puerto Rico m fl) är alltid lyckokast att resa till året om. Östra delen strax söder om flygplatsen kan regna under vintern.
Jag ska till Playa de Amadores, där är det vit sandstrand och blått hav (importerad sand).
- - - - - - - automatiskt ihopslaget inlägg - - - - - - -
Står mitt emellan två mc-ställ nu. Det ena är lite för stort nu och det andra som jag siktar på är lite för litet. Jag är alltså halvvägs mot målet och har gått ner halva målet i vikt (ska ha bort ca 20 kg). Jag har minskat midjemåttet med drygt 22 cm.
Bara ungefär 10 kg kvar nu.
Hund är fint o ha. Antagligen hade du inte tagit den där promenaden över golfbanan utan jycken.
Vad har du för hund?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |