Rastade min sporthoj idag, premiären för i år. Läderpyjamasen är ju alltid spännande att dra på sig första gången varje år. I år hade det inte krympt runt magen som förra året, däremot runt överarmar och axlar, vilket inte hjälper att kränga på sig fanstyget. Det hjälper inte heller att ha 7 iopskruvade kotor så man inte är alls rörlig. Men det satt rätt bra väl på iaf.
Att köra hojen var lika slående som vanligt, 160 på Shivern känns hyfsat fort, speciellt på 70-väg. På gixxern känns det väl fortfarande rätt fort, men inte så värst skitfortigt. Benen funkar bättre i år än de gjort på 4 år, så allt promenerande har gjort skillnad iaf. Högerfoten funkade bättre med.
Bålen är för närvarande den svaga punkten, så en hel massa situps i närtid innan första dagen på bana tror jag bestämt.
Men jävlar vad sugen jag är på att elda upp lite gummi på bana nu.
Att köra hojen var lika slående som vanligt, 160 på Shivern känns hyfsat fort, speciellt på 70-väg. På gixxern känns det väl fortfarande rätt fort, men inte så värst skitfortigt. Benen funkar bättre i år än de gjort på 4 år, så allt promenerande har gjort skillnad iaf. Högerfoten funkade bättre med.
Bålen är för närvarande den svaga punkten, så en hel massa situps i närtid innan första dagen på bana tror jag bestämt.
Men jävlar vad sugen jag är på att elda upp lite gummi på bana nu.