SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Båda var inflyttade Ålänningar
Det är klart, det gänget kan vi ju inte behålla.
Båda var inflyttade Ålänningar
Jag behöver en bunker där jag vet att ingen kan höra mig skrika.. Ensam..
Vem fan vill ha annat folk i sin man-cave? Möjligen lite polare och dricka pilsner och spela så hög musik man vill dock
"Primallåda". Tål att tänkas på..Skaffa en sån här, kolla 36:15 in i avsnittet.
https://www.svtplay.se/video/17966375/graven/graven-sasong-1-avsnitt-1
Var in på affärn o köpte lövbiff och ett 6-pack nödraketer, kan själv och använde scannapickan med vetskap om butikskontrollant för bärrzen..
-Delavstämning blev det också.
-Kanon.
-Ok, klart hej hej.
Packar ner varorna i en papperskasse och sist släpper jag ner Fannys grisöra, styckpris/fryspåse.
"Psschhh"
-?
Tror ni inte hundens godis punktera en av burkarna.. men för helv..
-Hej, det här har jag aldrig varit med om förut.. det är hål i en av burkarna trots inplastat.
-Oj, tur att du märkte det här då.
-Japp, kan jag bara hämta en ny uppsättning?
-Ja gör det.
Jävla dödsöra
Får mig osökt att tänka på när polaren stoppade ner ett gäng bärs i korvlådan på geggmoppen inför en helgkörning i dynghål och på skogsstigar. Runtomkring och ovanpå packades det hela tajt med extrakläder för att det inte skulle skumpa rundor. Det blev i slutändan en bärs att dricka på kvällen och tvätt+försök till tork av alla extrakläder. Dagen efter framfördes sagda geggmoppe i gårdagens svettindränkta underkläder/underställ.Burkarna är så tunna nu så man får fan vara glad att dom inte gnager hål i varandra när man bär dom
Burkarna är så tunna nu så man får fan vara glad att dom inte gnager hål i varandra när man bär dom
Bror min som åker amerikansk vibrator/bensin till ljudkonverterare med öl i sidoväskorna tejpar alltid sina burkar.
På något bikemeet han var på hade det lokala bolaget köpt in öl på plastflaska, dels för att minska glaskrosset antagligen, men det funkade även bra i sidoväskorna
Nu dricker man väl inte bärrzz för alkoholen utan för att pinka så mycket som möjligt, rensa systemet o allt såntdär?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|