andersbrink
hasenfrasen
Apropå Saltkråkan. Nyinspelning? Nä, låt nationalklenoden få vila i frid.
Polisen fick under onsdagsmorgonen ett larm om en blottare på Hugins väg i Lund.
Polis är på plats för att utreda händelsen.
Enligt de första signalementen ska mannen bära en keps.
Bör vara lätt att hitta en naken snubbe som bär på en keps!
Citat från Expressen:
Polis anträffade misstänkt blottare utanför förskola
Polisen fick under onsdagsmorgonen ett larm om en blottare utanför en förskola i Lund. Efter en stunds sökande kunde anträffade polisen en man som stämde in på signalementet. Mannan som är i 70 årsåldern misstänks nu för sexuellt ofredande.www.expressen.se
2019 hade det tolkats annorlunda. Jag tänker filmen Train spotting... ?En trevlig stund med en spruta i armen
#mctooEn trevlig stund med en spruta i armen
Jag fick också special treatment i 30 min p g a tidigare allergireaktioner på vaccin.#mctoo
En lite mer macho hash-tag än vanligt. Fick överkurs i väntan efteråt iom bisticksallergi.
<edit>Mer leende. Bordes återinföras och ersätta den borttagna U-svängen. Under 120 sekunder, annars flunkar man.
</edit>
Farsan brukade hjälpa till med parkeringen när det var hopptävlingar på ridklubben hemmavid. Upp från stora vägen var det en rejäl backe, lång och brand, grusväg. Väldigt många hade alldeles för hög växel, växlade från fyran till trean mitt i backen och blev stående. Att starta mitt i backen var inte alltid görbart, så dom fick vackert backa ner och börja om. Men, väldigt få kunde backa med släp, ens rakt bakåt, så farsan fick istället hoppa i och backa ner släpet åt domHestbrudar 15 slår en 45 årig långtradarchaffis i o backa slep...
Försök till tävla med en sån
Där ser man , dom kanske bodde i stan o hyrde släp....Farsan brukade hjälpa till med parkeringen när det var hopptävlingar på ridklubben hemmavid. Upp från stora vägen var det en rejäl backe, lång och brand, grusväg. Väldigt många hade alldeles för hög växel, växlade från fyran till trean mitt i backen och blev stående. Att starta mitt i backen var inte alltid görbart, så dom fick vackert backa ner och börja om. Men, väldigt få kunde backa med släp, ens rakt bakåt, så farsan fick istället hoppa i och backa ner släpet åt dom
Efter tävlingarna blev det också ofta ett slags omvänt chickenrace, alla väntade på att alla andra skulle åka, så att dom kunde köra runt utan att behöva backa när dom skulle ut från platsen dom stod på
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|