irish
Full gas spar tid
Rätt bra sammanfattning finns på dumtuben:Varför stod han på gatan med ett maskingevär?
Rätt bra sammanfattning finns på dumtuben:Varför stod han på gatan med ett maskingevär?
Huh, en 17-åring med en AR ska vakta bilar, där slutade jag titta på filmen... slutade den/det lyckligt?Rätt bra sammanfattning finns på dumtuben:
En pedofil och en hustrumisshandlare dog när de anföll Kyle med dödligt våld. En professionell inbrottstjuv skadades när han försökte skjuta honom. Jag räknar det som en vinst i mänsklighetens historia..Huh, en 17-åring med en AR ska vakta bilar, där slutade jag titta på filmen... slutade den/det lyckligt?
Konstaterar krasst att vi har olika syn på "vinst", fordons liv kontra människors liv.Jag räknar det som en vinst i mänsklighetens historia..
Huh, en 17-åring med en AR ska vakta bilar, där slutade jag titta på filmen... slutade den/det lyckligt?
Det finns annat att le åt.Rittenhaus hade gjort valet att kunna skydda sig och andra där staten frångått sitt uppdrag, vilket han också gjorde.
Sant, det har verkligen spårat, detta angelägna ämne.Det finns annat att le åt.
"Vad fick dig att le idag" är visst trådrubriken...
Jag är Müslim! Havregrynsgröt med Granola Hasselnötter & Dadlar samt Müsli Gold Original. Mmm....Gäller detta också: Most Hiphops in Sweden do not attend church.
För dom är muslimer ?
RÖD varning från SMHI, det ska SNÖA! Istället för "Minns Ådalen" säger jag bara "Minns Gävle 1998".
View attachment 466161
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |