irish
Full gas spar tid
Rätt bra sammanfattning finns på dumtuben:Varför stod han på gatan med ett maskingevär?
Rätt bra sammanfattning finns på dumtuben:Varför stod han på gatan med ett maskingevär?
Huh, en 17-åring med en AR ska vakta bilar, där slutade jag titta på filmen... slutade den/det lyckligt?Rätt bra sammanfattning finns på dumtuben:
En pedofil och en hustrumisshandlare dog när de anföll Kyle med dödligt våld. En professionell inbrottstjuv skadades när han försökte skjuta honom. Jag räknar det som en vinst i mänsklighetens historia..Huh, en 17-åring med en AR ska vakta bilar, där slutade jag titta på filmen... slutade den/det lyckligt?
Konstaterar krasst att vi har olika syn på "vinst", fordons liv kontra människors liv.Jag räknar det som en vinst i mänsklighetens historia..
Huh, en 17-åring med en AR ska vakta bilar, där slutade jag titta på filmen... slutade den/det lyckligt?
Det finns annat att le åt.Rittenhaus hade gjort valet att kunna skydda sig och andra där staten frångått sitt uppdrag, vilket han också gjorde.
Sant, det har verkligen spårat, detta angelägna ämne.Det finns annat att le åt.
"Vad fick dig att le idag" är visst trådrubriken...
Jag är Müslim! Havregrynsgröt med Granola Hasselnötter & Dadlar samt Müsli Gold Original. Mmm....Gäller detta också: Most Hiphops in Sweden do not attend church.
För dom är muslimer ?
RÖD varning från SMHI, det ska SNÖA! Istället för "Minns Ådalen" säger jag bara "Minns Gävle 1998".
View attachment 466161
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |