Vad fick dig att le idag?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
"PRV har beslutat, trots Riddarhusets invändningar, att godkänna Sofia Olssons namnbyte. Riddarhuset har nu tre veckor på sig att överklaga beslutet.
– Vi räknar med att överklaga beslutet eftersom vi står fast vid de principer som finns, säger Henrik von Vegesack, Riddarhussekreterare, till Aftonbladet."

Hela den i övrigt torra storyn finns här: Namnbyte

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
:D är ju dögrävardotter :tungan jag har lärt mej av profsen ;)
Spookie!
Syrrans ex kallades "kakan".
Så ofta att inte alla visste vad han hette i stamtavlan.
Min far gräver gravar.
Gör det oss till släkt?

Btw, fadern höl på att bli av med dödgräveriet för några år sedan.
Beställaren var orolig för om tjälen hunnit bli för djup.
"Ingen fara" sade farsan.
"Kommer jag inte igenom tjälen så smetar jag ut liket med skopan, så regnar han ner till våren".
Det skämtet "hamnade inte i god jord"...

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Spookie!
Syrrans ex kallades "kakan".
Så ofta att inte alla visste vad han hette i stamtavlan.
Min far gräver gravar.
Gör det oss till släkt?

Btw, fadern höl på att bli av med dödgräveriet för några år sedan.
Beställaren var orolig för om tjälen hunnit bli för djup.
"Ingen fara" sade farsan.
"Kommer jag inte igenom tjälen så smetar jag ut liket med skopan, så regnar han ner till våren".
Det skämtet "hamnade inte i god jord"...

:D Stackars kille, kan inte ha vare så kul att vara kille och kallas Kakan :va
Nja men vi har haft mycke dö snack vid middagsbordet när vi växte upp :D

:lol ja jisses jag hade velat sett min på personen han sa det till :D
En kollega till min far hade tendensen att svara på dum frågor som gammel damerna kom å ställde.
Den här damen kommer fram till honom med en vatten kanna i högsta hugg :) och säger:
- Har du sett min grav?
Var på pappas kollega svarar.
- Nämen har du rymt nu igen. :D
Hon var väll inte så glad över svaret hon fick men de roliga är ju att hon fråga över sin grav inte sin makes grav :D

En annan klassiker är att dom här damerna är såååå envisa när de kommer till vattningen, att den ska ske ÄVEN om man vattnar just de området dom har sina anhöriga begravda :D
Så dom springer fram mellan vattenstrålarna :D
Ser lite skoj ut...

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Att lugnet har lagt sig och valparna somnat - lugnet före stormen, så att säga. :näsblod
Ler också åt deras goa hundmamma som faktiskt KAN någonting, nämligen sjunga! Jäklarns vilken charmig hund vi har! :D

Kia

Guest
Vilket lyxliv. :rolleyes:

En lyxhustru lagar aldrig mat.

Den här lyxhustrun gör det när mannen jobbar. Är han ledig så är det alltid han som lagar maten. Men idag slipper jag laga mat ändå för ett av barnen ville väldigt gärna hjälpa mig idag. :)

Lyxliv är väl att kunna få fylla sina dagar med sånt man tycker om och är roligt att göra?? :va

Nej du, tack o lov bor inte jag heller hemma hos mina föräldrar.

Inte?? :confused: Jag var nästan helt säker på att du gjorde det?? :va Då har du väl en tjej som tagit över rollen som din morsa då eftersom du aldrig lagar nån mat hemma?? :va

Last edited:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Den här lyxhustrun gör det när mannen jobbar. Är han ledig så är det alltid han som lagar maten. Men idag slipper jag laga mat ändå för ett av barnen ville väldigt gärna hjälpa mig idag. :)

Lyxliv är väl att kunna få fylla sina dagar med sånt man tycker om och är roligt att göra?? :va
Menar du att DU får stå hemma och slita med maten åt den där mansgrisen? Vilket svin, det borde vara skottpengar på ungrare. :mad:

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Den här delen av ett inlägg i förbannadtråden fick mig att vrida mig av skratt! :D

valmers skrev:
...Det man blir mest upprörd över är att du har fört dina gener vidare till ytterligare en generation.

Och ja, jag är både elak och inte alltför begåvad, men jag har skitkul. :pannkyss
(egentligen är det inte ett dugg kul, för jag håller nog med om att vissa gener borde sättas i karantän. För evigt...)

Kia

Guest
Menar du att DU får stå hemma och slita med maten åt den där mansgrisen? Vilket svin, det borde vara skottpengar på ungrare. :mad:

Läs hela inlägget.....

Jag lagar maten när han jobbar. Han lagar maten när han är ledig. Barnen lagar maten när de vill vara gulliga mot mig. :)

Boris JR

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Apr 2003
Hoj
.
Fan Anneli.. Du verkar så jäkla skön, är du singel?

SH guld i fulragg på gift kvinna tilldelas i år wannagofast....

Dagens skratt fick jag när jag besökte en marknad här i staden och en försäljare prompt tyckte jag skulle löpa ett vildsvins-skinn komplett med klövar och lägga framför den öppna spisen. Fårskinnsfäll må vara mysigt men vem fan vill kn*lla liggande på vildsvinsborst.....:näsblod

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024