Vad fick dig att le idag?

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Den här lyxhustrun gör det när mannen jobbar. Är han ledig så är det alltid han som lagar maten. Men idag slipper jag laga mat ändå för ett av barnen ville väldigt gärna hjälpa mig idag. :)

Lyxliv är väl att kunna få fylla sina dagar med sånt man tycker om och är roligt att göra?? :va

Inte?? :confused: Jag var nästan helt säker på att du gjorde det?? :va Då har du väl en tjej som tagit över rollen som din morsa då eftersom du aldrig lagar nån mat hemma?? :va

Jadu... de va ett tag sen jag bodde hemma.. har tillome haft sambo osv sörru...
Men jag svälter mig, därför ja aldrig lagar mat..fast nu håller ja faktiskt på att laga mat... typ...

Gabor

Guest
SH guld i fulragg på gift kvinna tilldelas i år wannagofast....

Dagens skratt fick jag när jag besökte en marknad här i staden och en försäljare prompt tyckte jag skulle löpa ett vildsvins-skinn komplett med klövar och lägga framför den öppna spisen. Fårskinnsfäll må vara mysigt men vem fan vill kn*lla liggande på vildsvinsborst.....:näsblod

Jag tror det finns en hel hög med frustrerade killar på sh som skiter i vad som ligger på golvet...:D

Jadu... de va ett tag sen jag bodde hemma.. har tillome haft sambo osv sörru...
Men jag svälter mig, därför ja aldrig lagar mat..fast nu håller ja faktiskt på att laga mat... typ...

Vad blir det för gott ??

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
God mat gör mig glad...detta fick mig att le. :D :yoparty kall öl är helt rätt som dryck till det...det får åxå mig att le...

Ska man äta så ska man äta gott, annars kan de likagärna va..
Tyvärr ska jag iväg o jobba strax så de blir kall cola till..

Matlåda till jobbet blir baguette med prästost, lönnebergaskinka o rödlök, enkelt o gott.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Ähh, det kunde väl inte han veta heller... :D
(var han dessutom med på bröllopet så blev det ännu roligare)

För hon har ju inte en avatar där hon figurerar i bröllopsklänning. Och det står inte "Nygift" över hennes avatar heller :D

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Förbannattråden fick mej att le. Vissa kan verkligen tjata hål i huvudet på en, fast man inte ber om det.

Otroliga människor det finns :D

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Dagens skratt fick jag när jag besökte en marknad här i staden och en försäljare prompt tyckte jag skulle löpa ett vildsvins-skinn komplett med klövar och lägga framför den öppna spisen. Fårskinnsfäll må vara mysigt men vem fan vill kn*lla liggande på vildsvinsborst.....:näsblod

Det var kul. :D

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Resan till fjollträsk avslutades idag med ett besök på K1 och hästarna på den beridna högvakten där :kär gjorde sin värnplikt för x antal år sedan (militärpolis). Roligt och mycket lärorikt.

Får flytta in i lägenheten tidigare än beräknat; känner mig som att jag har fått prinsen och halva kungariket :rodnar

Fjollträsk var ju för övrigt riktigt skoj att besöka men det bästa med Stockholm är tåget hem :rolleyes: (skrivet med glimten i ögat)

Bifogat

• min prins.JPG
    min prins.JPG
    41.2 KB · Visningar: 50
Last edited:
Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...