Klockringaren
nissenys
Värmde upp en fet matlåda med rökt makrill o potatis på gymmet nu på morgonen
Luktar maaaat över hela jävla gymmet , var inte poppis
Luktar maaaat över hela jävla gymmet , var inte poppis
Jag följer en massa Maskinbearbetare på youtube, då jag gillar att se folk tillverka saler.
ToT hade lagt upp en video i dag "Turn a CUBE on a lathe"
Det var ju en sån där typisk uppgift man gjorde i skolan för att öva på att spänna saker i fyrbackschucken, men okej, videon var bara 9 minuter lång, och något smart tips kanske han hade.
Jag slår igång videon, den är filmad med mysigt ljus och hissmusik i bakgrunden och BAM så ställer han ner en metallkub som defenitivt inte ser ut att vara gjord i en svarv på släden på svarven.
Sen ägnar han 8½ minuter till att vrida på den.......
Samma samma?This Old Tonys aprilskämtvideo
Yepp, så går det när man inte läser sista sidan i tråden innan man postar Nåja, jag inkluderade iallafall videolänken ifall någon annan känner för att fördriva 9 minuter med något meningsfulltSamma samma?
Den var ju skitbra juJag följer en massa Maskinbearbetare på youtube, då jag gillar att se folk tillverka saler.
ToT hade lagt upp en video i dag "Turn a CUBE on a lathe"
Det var ju en sån där typisk uppgift man gjorde i skolan för att öva på att spänna saker i fyrbackschucken, men okej, videon var bara 9 minuter lång, och något smart tips kanske han hade.
Jag slår igång videon, den är filmad med mysigt ljus och hissmusik i bakgrunden och BAM så ställer han ner en metallkub som defenitivt inte ser ut att vara gjord i en svarv på släden på svarven.
Sen ägnar han 8½ minuter till att vrida på den.......
Jag läste en tweet från Daniel Helldén i morse, Stockholm ska få 600 parkeringar för elsparkcyklar, för att rädda världen, och han hade stolt målat den första mitt på trottoaren. Han fick hundratals svar, som alla lyste av ilska, idiotförklaranden och frustration, mot honom. Det genomgående temat var att dom ligger mitt på trottoaren, färre går men lika många kör bil, frågor om vilket elsparkcykelbolag han skulle börja jobba för när han blir utröstad osv. Jag anar att han hade förväntat sig ett något mer positivt bemötande
Det klarar han inte !Är det inte enklare att man skickar ut honom att rita rutor runt dom där dom ligger?
Ungefär som polisen gör med lik på en brottsplats?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|