Vad fick dig att le idag?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Putin förbereder att sända in mer tanks, raketartelleri och luftvärnssystem till Ukraina, man ska bara kapa bort bogseröglorna först...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Ahhh ironi ja bönder med stora traktorer snor allt dom ser?
Ehh, jag ser dom snarare som patrioter som tar fiendens fordon och vapen (även om dom är lite buckliga och sotiga) för att inte fienden ska kunna bärga dom.

Om dom sen vill ta reda på motorer/växellådor och sälja metallskrotet för 2.50:-/kg när det blir fred, så låt dom tjäna en hacka på det som tack.

Dom är hjältar dom med.

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Såg just en triss-reklam med två cyklister som skrattande kallar en mc för "rullande 40-årskris".
En skapar en triss, vinner och köper omedelbart en motorcykel.

VSB: Alla vill köra hoj! :)

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Såg just en triss-reklam med två cyklister som skrattande kallar en mc för "rullande 40-årskris".
En skapar en triss, vinner och köper omedelbart en motorcykel.

VSB: Alla vill köra hoj! :)
Min trafiklärare sa, -Det finns två typer av killar. De som har en MC och de som önskar att de hade en.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Har anmält en bilfirma till ARN och fått rätt, firman rekommenderades att åtgärda felen på vår bil. Firman tyckte tydligen annorlunda och ville inte alls komma överens med oss, utan valde istället att överlämna ärendet till en jurist. En tid senare kom beskedet från juristen: Firman går med på era krav. Vackert så tyckte vi, men sen hände ingenting. ARN vill ha uppföljning i ärendet senast en månad efter att de fattat beslut så att de vet om företaget följt deras rekommendation eller inte, och den månaden har snart gått utan att företaget gjort något åt felen på vår bil. Jag hörde då av mig till firmans ombud och påminde om tidsfristen, och fick autosvaret att ombudet är på semester. "Vid brådskande ärenden ombeds ni kontakta mina kollegor". Jag gjorde så, och fick beskedet att "Ombudet har inte överlämnat ärendet åt någon annan, vi rekommenderar er att kontakta ARN och be om anstånd med att inkomma med er uppföljning"... Mycket ska man fan behöva höra innan öronen ramlar av :hihi Ska jag be om anstånd hos ARN för att firman ska slippa hamna på svarta listan när de inte ens gjort en ansats att följa nämndens rekommendationer på den dryga månad som gått sedan de fattade sitt beslut!? :rofl :skrattaåt Ja jävlar... :hihi :dummer :huvet

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R

Märta Stenevi har covid-19​

Miljöpartiets språkrör Märta Stenevi har testat positivt för covid-19, skriver hon på Twitter.
“Jag har nu på morgonen gjort ett snabbtest för covid-19 som var positivt. Jag ställer nu in planerade möten och håller mig hemma. Ta hand om er alla”, skriver hon i inlägget som publicerades på torsdagsmorgonen.
I januari smittades också hennes språkrörskollega Per Bolund av coronaviruset.

Fy fan jag skrattade så jag halkade av stolen. Hoppas kärringen avlider jäääävligt långsamt o plågsamt.

Vet att man inte skall önska livet ur folk men det är fan inte stora skillnaden i galenskap på Märta o Putin.

Tegel1432

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Sep 2019
Hoj
Flera

Miljöpartiets språkrör Märta Stenevi har testat positivt för covid-19, skriver hon på Twitter.
“Jag har nu på morgonen gjort ett snabbtest för covid-19 som var positivt. Jag ställer nu in planerade möten och håller mig hemma. Ta hand om er alla”, skriver hon i inlägget som publicerades på torsdagsmorgonen.

Fy fan jag skrattade så jag halkade av stolen. Hoppas kärringen avlider jäääävligt långsamt o plågsamt.

Vet att man inte skall önska livet ur folk men det är fan inte stora skillnaden i galenskap på Märta o Putin.
Jag hatar MP. Dock inte kul om någon förolyckas. Jag vill helst ha dem levande när de förnedras till hösten.

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R

De där uppgifterna är väl det enda positiva med MP :crash

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen

Vad nu!? Har hon inte vaccinerat sig? :rofl

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...