Den är inte så flack med rätt zoom. 50%+Den klättrar brant före 7000 men där nere matade han växlar 1-6 upptill 5-6k så det säger ingenting.. Var bara den flacka raka toppen längd som var imponerande i min värld. Det ger körbarheten..
Den är inte så flack med rätt zoom. 50%+Den klättrar brant före 7000 men där nere matade han växlar 1-6 upptill 5-6k så det säger ingenting.. Var bara den flacka raka toppen längd som var imponerande i min värld. Det ger körbarheten..
Den duger den är gämn utan dippar har sett my sämre.. ?Den är inte så flack med rätt zoom. 50%+
Blir du glad av det?Putin förbereder att sända in mer tanks, raketartelleri och luftvärnssystem till Ukraina, man ska bara kapa bort bogseröglorna först...
Jag blev glad av skämtet om att kapa bort bogseröglorna så att inte Ukrainska bönder ska stjäla dom.Blir du glad av det?
Ahhh ironi ja bönder med stora traktorer snor allt dom ser?Jag blev glad av skämtet om att kapa bort bogseröglorna så att inte Ukrainska bönder ska stjäla dom.
Det var inte på riktigt liksom.
Ehh, jag ser dom snarare som patrioter som tar fiendens fordon och vapen (även om dom är lite buckliga och sotiga) för att inte fienden ska kunna bärga dom.Ahhh ironi ja bönder med stora traktorer snor allt dom ser?
Min trafiklärare sa, -Det finns två typer av killar. De som har en MC och de som önskar att de hade en.Såg just en triss-reklam med två cyklister som skrattande kallar en mc för "rullande 40-årskris".
En skapar en triss, vinner och köper omedelbart en motorcykel.
VSB: Alla vill köra hoj!
Jag hatar MP. Dock inte kul om någon förolyckas. Jag vill helst ha dem levande när de förnedras till hösten.Märta Stenevi har covid-19
Miljöpartiets språkrör Märta Stenevi har testat positivt för covid-19, skriver hon på Twitter.
“Jag har nu på morgonen gjort ett snabbtest för covid-19 som var positivt. Jag ställer nu in planerade möten och håller mig hemma. Ta hand om er alla”, skriver hon i inlägget som publicerades på torsdagsmorgonen.
I januari smittades också hennes språkrörskollega Per Bolund av coronaviruset.
Fy fan jag skrattade så jag halkade av stolen. Hoppas kärringen avlider jäääävligt långsamt o plågsamt.
Vet att man inte skall önska livet ur folk men det är fan inte stora skillnaden i galenskap på Märta o Putin.
De där uppgifterna är väl det enda positiva med MPMärta Stenevi har covid-19
Miljöpartiets språkrör Märta Stenevi har testat positivt för covid-19, skriver hon på Twitter.
“Jag har nu på morgonen gjort ett snabbtest för covid-19 som var positivt. Jag ställer nu in planerade möten och håller mig hemma. Ta hand om er alla”, skriver hon i inlägget som publicerades på torsdagsmorgonen.
Fy fan jag skrattade så jag halkade av stolen. Hoppas kärringen avlider jäääävligt långsamt o plågsamt.
Vet att man inte skall önska livet ur folk men det är fan inte stora skillnaden i galenskap på Märta o Putin.
Märta Stenevi har covid-19
Jodå men hon har inte hunnit med att ta den sjunde sprutan än tyvärr.Vad nu!? Har hon inte vaccinerat sig?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|