Längesedan. 90-talet.När var detta? Idag tror jag det skulle vara mycket svårt för mamman att sno dina dagar.
Längesedan. 90-talet.När var detta? Idag tror jag det skulle vara mycket svårt för mamman att sno dina dagar.
Point taken.Vad fick dig att le idag?
Sa ju det att jaga dom jävlarna från internet är rätt modell?Har klagat till Blocket.se då firman vi köpt bil av inte vill göra rätt för sig och följa ARNS rekommendation. Blocket.se har nu lyssnat och håller med mig om att företaget inte följt ARNS rekommendationer och de anser att företagets agerande strider mot Blockets användarregler för företagsannonsörer. Företagets säljsida har nu därför stängts ned
Tog inte många dagar efter detta besked så vill firman plötsligt göra rätt för sig och nå en förlikning. "Vi tror och hoppas att ni vill få ett skyndsamt avslut på detta ärende", jamen självklart vill vi det. Vi har försökt få er att göra rätt för er i över ett års tid. Nu plötsligt fick det konsekvenser för er, och då blev det med ens väldigt bråttom att få till en lösning... Synd bara att det skulle krävas inblandning av juridiska ombud innan något händer... Nåja, nu är det iallafall nära. Ombudet ska skriva på förlikningsavtal i dagarna, skönt om detta kunde lösa sig till slut.
Jag brukar göra dom där provdelarna som läggs ut också, jag gjorde ett engelska-prov som var utlagt och fick full pott (det var ändå typ 50-60 frågor eller nåt)
Var där och testade lite jag med.Provkörningsdag på Sulas MC!
Testade lite olika cyklar för att utmana fördomarna.
Hayabusa, typ obekväm
901 Norden, för låg ruta
Roadmaster Dark Horse, stereon hördes knappt
701 Supermoto, passar nog bäst i stan
FTR 1200 Carbon,
MT-09, home sweet home
Då kanske jag pratade med dig...Var där och testade lite jag med.
Trevligt att köra lite nya hojar.
KAnske det? Men en polare som ser ut ungefär likadan som mig var där med.Då kanske jag pratade med dig...
Oj, såna typer vågar man ju inte prata med.Men jag hade ivf kevlarjeans och hoodie, och en äventyrshjälm.
Jag har ingen aning om hur du ser ut, men jag pratade med folk av alla möjliga slag.KAnske det? Men en polare som ser ut ungefär likadan som mig var där med.
Men jag hade ivf kevlarjeans och hoodie, och en äventyrshjälm.
ÄSch, bara 190-ish cm och 110-120 kg.Oj, såna typer vågar man ju inte prata med.
Du är väl dessutom typ jättestor också?
Mjoh, jag har den egenheten med.Jag har ingen aning om hur du ser ut, men jag pratade med folk av alla möjliga slag.
Min gamla Klippo gjorde detsamma. Blev lite förvånad när man bara drar ut spaken till chokeläge, drar en gång och den startar. Men den behöver något slags genomgång, även med BF98 så måste jag ha lite choke hela tiden för att den ska gå bra.Min gamla gräsklippare från Biltema, som ingick i köpet av huset, startade på första rycket efter ett halvårs stillestånd i garaget.
Tänk om alla motorer var lika samarbetsvilliga.
Min gamla Klippo gjorde detsamma. Blev lite förvånad när man bara drar ut spaken till chokeläge, drar en gång och den startar. Men den behöver något slags genomgång, även med BF98 så måste jag ha lite choke hela tiden för att den ska gå bra.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|