Lite förvånad blev jag faktiskt, men den har fungerat felfritt sedan jag flyttade in i huset. Har för mig att jag bytte tändstift första våren (2019) men sedan dess har den bara tuffat och gått.
Jag var faktiskt lite osäker på om det skulle funka i år eftersom jag dessutom använde gammal bensin som stått i en dunk i garaget sedan i somras, och man hör ju så mycket om att bensinen är dålig nu för tiden.
Min Biltema klippare som är 10 år gammal startade och gick i fjol i alla fall, men primer gummitutan skulle behöva bytas, den har ingen funktion längre, men snapsar man förgasaren startar den på första rycket.
Däremot är ALLT annat på den tokslut, den ser ut som en sån där japansk tonårsbil där hjulen håller på att vika in sig, naven på plasthjulen är olagrade och fullständigt uppnötta,, kniven är tokslut trots några snabbrenoveringar med vinkelslip chassiet är skevt osv...
Men för den peng jag gav i panik en söndag när jag behövde klippa färdigt efter att ha stenkört den förra klipparen så har den gjort ett utmärkt jobb.