Vad fick dig att le idag?

andreas1

Fucking good karma
Gick med
12 Jun 2007
Hoj
CBR900RR Fireblade
Föräldrarna kom på besök. Iofs träffade jag dom igår men hur glad blir man inte när dom visar sig. :)

Mrs. Laphroaig

Guest
Hur gick det förresten med den där tävlingen? Var du med och det gick bra?

Jag var med i två tävlingar.
Tävlade med ett bidrag i en tävling som gick ut i slutet av september men den vann jag inte tyvärr men det var närmare 85 bidrag som slogs om tre priser.

Andra tävlingen tävlade jag med två olika bidrag och där kom resultatet idag faktiskt :)
120 bidrag som tävlade om 10 priser, vann tyvärr inte den gången heller men det var roligt att göra bidragen, har fått väldigt mycket beröm för dem då jag haft dem på mig och har fått några fler beställningar så i mina ögon gick det bra :)

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag var med i två tävlingar.
Tävlade med ett bidrag i en tävling som gick ut i slutet av september men den vann jag inte tyvärr men det var närmare 85 bidrag som slogs om tre priser.

Andra tävlingen tävlade jag med två olika bidrag och där kom resultatet idag faktiskt :)
120 bidrag som tävlade om 10 priser, vann tyvärr inte den gången heller men det var roligt att göra bidragen, har fått väldigt mycket beröm för dem då jag haft dem på mig och har fått några fler beställningar så i mina ögon gick det bra :)

Det viktiga är ju beställningarna och att du fått beröm! Så, grattis! :tummenupp Att sedan domarna på tävlingarna skulle behövt göra syntester i och med dina bidrag inte kom åtminstone på prisplats, det kan vi lämna därhän. :D

Mrs. Laphroaig

Guest
åååh yeeessss !
Varit på möte idag på morgonen på företaget där jag ska få arbetsträna.
Blev idag bestämt på mötet, där även arbetsförmedlingen närvarade, att jag ska arbetsträna där, försäkringskassan ska stå för ersättning som heter rehabiliteringspenning samt att prel.datumet för min start är 5/11.
Nu har jag nått att se fram emot samt att det går sakta men säkert en smula framåt i vardagen. tjoooooohooo! :tuttar

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
åååh yeeessss !
Varit på möte idag på morgonen på företaget där jag ska få arbetsträna.
Blev idag bestämt på mötet, där även arbetsförmedlingen närvarade, att jag ska arbetsträna där, försäkringskassan ska stå för ersättning som heter rehabiliteringspenning samt att prel.datumet för min start är 5/11.
Nu har jag nått att se fram emot samt att det går sakta men säkert en smula framåt i vardagen. tjoooooohooo! :tuttar

nu blev jag jättenyfiken på att se hur de ser ut..
har du någon hemsida eller bilder??

Gabor

Guest
Ler åt förmånen att få vara ute i solskenet hela dagen....om jag vill. :D

Kia

Guest
Att jag helt utan strul lyckades beställa ett blommogram på internet.... :yoparty
Annars brukar alltid sånt där strula för mig, men den här gången gick det utan krångligheter.... :tummenupp

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Fick ett efterlängtat besked vilket gör att mina smidda planer kommer gå vägen :).

Midswede

Mys är inte Hardcore
Gick med
19 Jun 2007
Hoj
R6 -08
Jag fick äntligen tid att ta ut hojen en sväng idag, finns inga lyckopiller eller andra droger i världen som gör mig lika glad :tummenupp

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag skrattade när jag satt och lyssnade på Metallica i bilen för 345790 gången. Jag tänkte att även om jag älskar "The memory remains" så kanske det är dags att vidga sina vyer lite och inte vara så jävla insnöad.

Sagt och gjort jag slår på Rock klassiker (tror jag) och vilket intro spelas just när jag byter? "The memory remains" :yoparty :yoparty :yoparty
If it ain't broken...

Mrs. Laphroaig

Guest
Jag skrattade när jag satt och lyssnade på Metallica i bilen för 345790 gången. Jag tänkte att även om jag älskar "The memory remains" så kanske det är dags att vidga sina vyer lite och inte vara så jävla insnöad.

Sagt och gjort jag slår på Rock klassiker (tror jag) och vilket intro spelas just när jag byter? "The memory remains" :yoparty :yoparty :yoparty
If it ain't broken...

kan rekommendera:

Within Temptation: What have you done
Altaria: Balls to the wall :yoparty

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar