Vad fick dig att le idag?

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:D Kan man annat än flina när man inser att ens mor börjar se skrämmande mycke ut som sin mamma (min mormor vill säga :))

Mrs. Laphroaig

Guest
Var hemma en sväng hos mina föräldrar och då passade pappa på att ge mig pengar till en körlektion. :)

Sålde lite kurslitteratur så jag fick själv ihop pengar lagom till en körlektion.

I förrgår hade jag inga pengar över till körlektioner, nu har jag helt plötsligt möjlighet att boka in mig på två stycken :tuttar

Lillan

Sky is the limit
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
javisst,o rosa är den....
Var hemma en sväng hos mina föräldrar och då passade pappa på att ge mig pengar till en körlektion. :)

Sålde lite kurslitteratur så jag fick själv ihop pengar lagom till en körlektion.

I förrgår hade jag inga pengar över till körlektioner, nu har jag helt plötsligt möjlighet att boka in mig på två stycken :tuttar

Låter gött det :tummenupp .....hoppas du snart är klar med kortet.
Halkbanan är klart roligast av allt :)

//Lillan

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Jag blev först rädd när jag öppnade ytterdörren och det stod nånting där utanför. När hjärnan väl registrerade att det var två små rådjur så log jag. De är ju sååå söta. Nu är det höst så nu kan de få äta upp min trädgård, vanligt vis blir jag annars arg när de ätit upp mina rosor eller andra blommor.
Skönt att det alltid finns små ljusglimtar som kan få en på bättre humör när livet känns tungt.

Mrs. Laphroaig

Guest
Kakan ! Mitt i allt elände så kom du och sa den där meningen om varför jag förtjänar att vara glad. Tack gumman :pannkyss

Bambi

En liten ängel med glorian på sned ....
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
Hojlös
Det som fick mig att le idag är att jag har klarat uppkörningen för bil idag så nu är det bara att ta nya tag och börja med hojkortet :D

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Det som fick mig att le idag är att jag har klarat uppkörningen för bil idag så nu är det bara att ta nya tag och börja med hojkortet :D

Grattis igen gumman! Ut och terrorisera vägarna nu! Tänker dock hålla mig ifrån Järfälla ett tag till ;) :blah

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Last edited:
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...