Finns för dåligt med ting att le över.Ska vi ta o återgå till topic? Anyone?
- Äh ryck upp dig nu o gapskratta åt min bild ovanför ditt inlägg där va.Finns för dåligt med ting att le över.
Det är november. Finns ingen anledning att le alls. Vi kan väl återkomma efter första advent?Ska vi ta o återgå till topic? Anyone?
Du menar 31/12, innan dess har vi ångesthelgen då vi ska fira nåns födelsedag med att tvingas umgås med släkt etc. Tur att det finns sprit!Det är november. Finns ingen anledning att le alls. Vi kan väl återkomma efter första advent?
Corey Taylor, du och jag verkar ha samma sätt att fixa julen.Du menar 31/12, innan dess har vi ångesthelgen då vi ska fira nåns födelsedag med att tvingas umgås med släkt etc. Tur att det finns sprit!
Det får mig att le att se dig posta i denna tråd istället för "idag är jag förbannad..."!Lastbilen besiktad med några få enkla tvåor, alltid trevligt när det inte är värre än så
Njanå.50 år?
Om en ensam man bor i huset klarar det sig kanske halva den tiden.
Kök ska byggas om vart femte år, inklusive nya vitvaror....
Det har alla kvinnor i världen bestämt gemensamt....
Brudarna i Usa är värre än här på annat sätt , köket skall hålla 50 år så ungarna kan gå i skola.50 år?
Om en ensam man bor i huset klarar det sig kanske halva den tiden.
Kök ska byggas om vart femte år, inklusive nya vitvaror....
Det har alla kvinnor i världen bestämt gemensamt....
Det hade jag antagligen gjort om jag fått svårare anmärkningar än vad det blev... Det har en tendens att bli väldigt dyrt väldigt snabbt när man på en lastbil får nerslag på sånt som annars anses som enklare fel på en personbil, typ slitna däck, länkarmar, bussningar, bromsar eller dylikt. Så länge jag slipper sånt så är jag glad Lite extra glad på just besiktningstemat då jag igår besiktade min gamla Merca som blivit stående i flera år, den gick igenom med nästan blankt papper (ett däck som måste bytas på grund av snedslitning) Tyvärr är anledningen till att jag behövde väcka liv i den inte lika kul, strulet mellan mig och F-bolaget angående min stulna bil är fortfarande inte utrett så den är fortsatt obrukbar och vi behöver verkligen två bilar i familjen så... Bara att dra fram den gamla trotjänaren i väntan på besked. Men men, skönt att den inte bråkar iallafall. Den startade så snällt och fungerade klockrent förutom ett par glödlampor som gett sig, tog två minuter att byta och sen var besiktningen biffDet får mig att le att se dig posta i denna tråd istället för "idag är jag förbannad..."!
Brudarna i Usa är värre än här på annat sätt , köket skall hålla 50 år så ungarna kan gå i skola.
Männen i vanliga familjer tuktas hårt av frugan
Lite kul ändå men dom är hårt hållna av frun
Lite kulturskillnad
Man tjafsar inte med barnens mamma i Usa
Det var ju lite åt det hållet i Sverige med förr.Min ex svärmor tog hand om familjens pengar och gav typ veckopeng åt svärfar. Verkar vara vanligt i Asien vad jag hört och vissa asiatiska kvinnor tar med sig seden till Sverige i de fall de träffar en lat och godtrogen man som inte gillar att räkna. Vilket inte alltid slutar lyckligt...
Mjoh, för att byta brosskivor på min skåpbil behöver man klyva bakaxeln. Ett jätteskoj jobb. Så jag kastade pengar på det istället.Det hade jag antagligen gjort om jag fått svårare anmärkningar än vad det blev... Det har en tendens att bli väldigt dyrt väldigt snabbt när man på en lastbil får nerslag på sånt som annars anses som enklare fel på en personbil, typ slitna däck, länkarmar, bussningar, bromsar eller dylikt. Så länge jag slipper sånt så är jag glad Lite extra glad på just besiktningstemat då jag igår besiktade min gamla Merca som blivit stående i flera år, den gick igenom med nästan blankt papper (ett däck som måste bytas på grund av snedslitning) Tyvärr är anledningen till att jag behövde väcka liv i den inte lika kul, strulet mellan mig och F-bolaget angående min stulna bil är fortfarande inte utrett så den är fortsatt obrukbar och vi behöver verkligen två bilar i familjen så... Bara att dra fram den gamla trotjänaren i väntan på besked. Men men, skönt att den inte bråkar iallafall. Den startade så snällt och fungerade klockrent förutom ett par glödlampor som gett sig, tog två minuter att byta och sen var besiktningen biff
Nä inte samma alls utan tvärtom.Min ex svärmor tog hand om familjens pengar och gav typ veckopeng åt svärfar. Verkar vara vanligt i Asien vad jag hört och vissa asiatiska kvinnor tar med sig seden till Sverige i de fall de träffar en lat och godtrogen man som inte gillar att räkna. Vilket inte alltid slutar lyckligt...
Jo, det kan jag förstå. Har jag ekonomin till det så lämnar jag helst också bort krångliga jobb. Inte nog med att det är jobbigt/tråkigt, risken är ju att man gör fel och sen får man pröjsa för att någon ska rätta till skiten ändå... Men skillnaden är ju att även om ett jobb är krpngligt/tråkigt så kan det ju faktiskt gå att utföra själv på en personbil, medan samma jobb ofta är smått omöjligt att utföra själv på en lastbil enbart på grund av delarnas dimensioner. Lycka till med att ens skifta hjul utan en dedikerad hjullyft som får skiten på plats på axeln liksomMjoh, för att byta brosskivor på min skåpbil behöver man klyva bakaxeln. Ett jätteskoj jobb. Så jag kastade pengar på det istället.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|