Näpp. Tar mitt 50%-iga producentansvar med råge.Får du väl sitta i köerna på vegen hem istället, missar bollibompa o allt såntdär...
Den enskilt största tårtbiten saknas. Den som pulveriserar alla de andra;
Är det Andersson som fått en idé troEn bild en kompis tagit i Årsunda idag. View attachment 481256
Är väl _Johanssons_ polare från nåt träsk däruppe.......Är det Andersson som fått en idé tro
Så var det han hette, för längesedan han var här o skrev tyvärrÄr väl _Johanssons_ polare från nåt träsk däruppe.......
Näpp. Tar mitt 50%-iga producentansvar med råge.
Arbetsgivaren nöjd? Kanske inte, men det får denne räkna med när man anställer en småbarnsfarsa. Det är 2023, varför ska bara mamman vabba/gå ner i tid/vara föräldraledig?
Min förra arbetsgivare ifrågasatte varför jag skulle vara ledig med barn under ett år tills det fyllt två.
Beslut om elstödet kom äntligen. Boom, 683kr rakt in på kontot. Vilken skillnad detta gör för mig(not!).
Jag varken behöver eller har bett om dessa allmosor.
Precis, och de som behöver det blir utan, om det ser ut något liknande som det finska systemet?Beslut om elstödet kom äntligen. Boom, 683kr rakt in på kontot. Vilken skillnad detta gör för mig(not!).
Ingen aning om det finska systemet. Känns bara segt att få elstöd och barnbidrag när man inte behöver det. Samtidigt betalar jag mycket skatt så jag vill ju ha min del av kakan. Tycker bara att om staten prompt ska betala folk med deras egna pengar så kan man satsa på de som verkligen har det svårt.Precis, och de som behöver det blir utan, om det ser ut något liknande som det finska systemet?
Och för någon annan gör det skillnad att få tillbaka en del av övervinsterna. Det är inte de fattiga som haft råd att effektivisera och smälla upp solpaneler. Slår fel, det gör det, men inte lika illa som sossarnas där man belönade slöseri. I o m olika typer av avtal blir det ingen ordning förrän man går på skatt och den seglivade tillfälliga momsen. Då kan heller inte de med låga, bundna avtal tjäna på stödet men får en proportionerlig sänkning.Beslut om elstödet kom äntligen. Boom, 683kr rakt in på kontot. Vilken skillnad detta gör för mig(not!).
Visar återigen att den enda sanna och bestående drivkraften bakom dessa rörelser är viljan att göra revolution.Greta tunberg kräver att man river vindkraft????
Sponsrade aktiviteter från moder Putler's anhang!!Visar återigen att den enda sanna och bestående drivkraften bakom dessa rörelser är viljan att göra revolution.
Visar återigen att den enda sanna och bestående drivkraften bakom dessa rörelser är viljan att göra revolution.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|