Helgardering. Vara emot allt!Greta tunberg kräver att man river vindkraft????
Helgardering. Vara emot allt!Greta tunberg kräver att man river vindkraft????
Hade kanske varit enklare att säga att man är emot mänskligheten eftersom det på något sätt blir innebörden av det hela.Helgardering. Vara emot allt!
Helgardering. Vara emot allt!
Well put!Hade kanske varit enklare att säga att man är emot mänskligheten eftersom det på något sätt blir innebörden av det hela.
Hon har ju blommat ut det senaste. Nu ska tydligen världen räddas genom att störta det kapitalistiska systemet.Hade kanske varit enklare att säga att man är emot mänskligheten eftersom det på något sätt blir innebörden av det hela.
Ja, det är som med många frågor numera. Enda vägen att gå är att följa tangentens riktning för att hamna i mest extrema ändläget. Tror det hade varit sunt för mänskligheten om dylika personer hade lagt åtminstone en liten del av allt engagemang de har till lära sig vad trade-offs och oförutsedda konsekvenser innebär.Hon har ju blommat ut det senaste. Nu ska tydligen världen räddas genom att störta det kapitalistiska systemet.
Du skulle ringt in pikéten!När mina barn var små såg dom ett demonstrationståg på TV och frågade mig om det, jag förklarade så gått det gick att man gick på led och bar skyltar med texter om vad man demonstrerade mot eller ville ha och ropade ramsor och gav något exempel.
Dom gick in i lekrummet och det blev tyst en stund, dom kom och ville ha tejp, det blev tyst en stund, sedan kom det två barn i pyjamas med varsin badmintonracket med påklistrade lappar "Nej till stedning" och "Vi vil ha glass"
Ropandes "Vi vill ha glass" varpå jag uttryckte "Jag har närt en kommunist vid min barm" (från Karl Bertils jul)
Pappahjärtat smälte och det blev glass, men städa fick dom göra ändå, vilket innebär att dom vann förhandlingarna, för dom hade redan städat....
Nåja, det blev bra människor av dom ändå, och nu är det dom som förhandlar om huruvida glass är bra som kvällsfika
I stort sett hela världen utom Afrika är på gång mot en befolkningskollaps inom några årtionden, med Japan i ledningen.Det föds för få människor i vissa delar av världen, men alldelens för många i andra delar av världen.
Totalt sett är vi för många på planeten, och det bästa vore ett meteoritnedslag som resettade balansen....
Men med trackrecord från 2020 och tills nu är inte det helt otänlbart heller...
Låter väl inte så illa? Befolkningen kan gott minska något. Problemet är bara pensionssystemen som behöver ändras. I övrigt är det inga problem med befolkningsminskning.I stort sett hela världen utom Afrika är på gång mot en befolkningskollaps inom några årtionden, med Japan i ledningen.
Låter väl inte så illa? Befolkningen kan gott minska något. Problemet är bara pensionssystemen som behöver ändras. I övrigt är det inga problem med befolkningsminskning.
Systersiten https://babylonbee.com/ är underbar.Watch this British Chad score an absolute win against a social influencer who wants him to get out of her live shot 😂💪
I promise you, this is the best video you'll see all day.notthebee.com
Jo, men nuförtiden har de ju lite problem med att hitta på saker som inte måste flyttas över till ntb efter något år.Systersiten https://babylonbee.com/ är underbar.
Det har vi redan haft, ATP-systemet.Ja, man skulle ha haft ett system där det man betalar in till pensionssystemet förvaltas till den dag man ska ta ut det
Uppenbar bluff i syfte att skapa visningar. Gubbens röst känns igen från flera andra brittiska klickbeten.Watch this British Chad score an absolute win against a social influencer who wants him to get out of her live shot 😂💪
I promise you, this is the best video you'll see all day.notthebee.com
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |