Påminner lite om när jag var i Forsmark på gymmet där efter jobbet. Då var det en rätt så stor kille där jämfört med mina ynka 176cm och 60kg. Och han grymtade och dunkade stången i golvet så det skramlade när han körde mark på 120kg. Jag skulle också köra mark så gick bara och väntade på att han skulle bli klar, så när han såg ut att vara klar frågade jag om jag kunde ta över och han såg lite fundersam ut när jag sa att han kunde lämna vikterna på. Och så värmde jag upp med 10 rep tyst som en ninja och knappt nuddade golvet mellan repsen. Sen hängde jag på några kg till och efter det var han tyst och höll sig på andra sidan gymmet ?- YouTube
Auf YouTube findest du die angesagtesten Videos und Tracks. Außerdem kannst du eigene Inhalte hochladen und mit Freunden oder gleich der ganzen Welt teilen.youtube.com
TF? Ovanlig.Gårdagens impulsköp
View attachment 483633
F, den tidiga med gashydraulisk fjädring.TF? Ovanlig.
F, den tidiga med gashydraulisk fjädring.
Det är gasfyllda klockor som bromsar vätska mellan hörnen på bilen. Vad ska man annars kalla det?Gashydraulisk fjädring? Njaaaa
Det är gasfyllda klockor som bromsar vätska mellan hörnen på bilen. Vad ska man annars kalla det?
Det är efterföljaren till hydralastic, hydragas.”Hydrolastic”? Fast där var det ju iofs gummielement.
Har du en principskiss någonstans? Intressant ju.
TackarÖgnade igenom lite gamla PM, eller DM, vilket som nu är rätt?
Uppmuntrande vilka trevliga människor man haft förmånen att språka med!
Väl bekomme!Tackar
Det är ju dessutom rätt vanligt att folk äter upp den där bananen, så det är väl mest en fråga om att galleriet ville ha lite mediatid.Då ser jag faktiskt ingen skada med att äta upp en banan ur konstverket, det är ju bara att stoppa dit en ny, precis som dom gör var tredje dag
Undrar lite hur de gjort den där värderingen av konstverket. Det ingår alltså uppenbarligen att bananen byts ut var tredje dag, men emellanåt kommer någon och äter upp bananen.
Låt säga att den som köpt konstverket också är den som äter upp bananen. Då skulle man kanske gå plus på affären först efter omkring 1000 år, räknat på dagens bananpriser.
Således måste man antagligen räkna med silvertejpen för att värderingen skall bli rimlig.
Eller så måste man även räkna med kostnaden att få bananen hemkörd. Hur mycket kostar det att få leverans av en banan med Foodora? Kan man räkna med detta värde om man inte ens vill ha en banan?
Eller så var det detta slöseri av tankeförmåga som jag just nu ägnade mig åt som var själva konstverket ?
Det finns juh plastbananer som ser äkta ut!
Nu resonerar du ju som en rationell varelse.Nej, det behövs drygt 30kr om dagen i avkastning på 1.2 miljoner om man har ett avkastningskrav på 10%. Och de där 30 kronorna återinvesterar man ju så det ska till en jäkla bananbrist med skenande priser för att slå det.
Däremot blir det nog även en dålig affär för konstnären ifall han tvingas levererera en banan var tredje dag om det inte råkar vara hans granne som köper konstverket.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|