- Hoppas du fick den billigt, för jag ser ett ganska stort hål strax bakom passagerardörren.Gårdagens impulsköp
View attachment 483633
- O jag råkade ut för nästan motsatt situation på ett gym på Gästrikegatan i slutet av 80-talet. (Precis då Dimitri tog över o det blev Delta Gym)Påminner lite om när jag var i Forsmark på gymmet där efter jobbet. Då var det en rätt så stor kille där jämfört med mina ynka 176cm och 60kg. Och han grymtade och dunkade stången i golvet så det skramlade när han körde mark på 120kg. Jag skulle också köra mark så gick bara och väntade på att han skulle bli klar, så när han såg ut att vara klar frågade jag om jag kunde ta över och han såg lite fundersam ut när jag sa att han kunde lämna vikterna på. Och så värmde jag upp med 10 rep tyst som en ninja och knappt nuddade golvet mellan repsen. Sen hängde jag på några kg till och efter det var han tyst och höll sig på andra sidan gymmet ?
Inga stora vikter alls för erfarna gymmare men lite kul var det i alla fall. Var ganska stark i ryggen efter några år med trialcykling där man rycker i styret hela tiden när man hoppar runt på bakhjulet.
- Hoppas du fick den billigt, för jag ser ett ganska stort hål strax bakom passagerardörren.
Det är blankt hönsnät för och min fru sa att det var snyggt. Vad ska en man göra annat än köpa?- Hoppas du fick den billigt, för jag ser ett ganska stort hål strax bakom passagerardörren.
Försökte få min gamla cheva van genom besiktningen och fick ett tvåsidigt protokoll för första gången någonsin MEN! Det var enligt besiktningsmännen faktiskt inte det värsta de någonsin sett, de flesta felen var såna som hade med varandra att göra typ elfel som påverkar flera olika grejer som alla blir separata prickar i protokollet. Och jag fick en månad på min att utföra efterkontroll innan körförbud inträder Besiktningsmannen kommentar på den givna månaden: "Hinner du det så betalar jag fan för efterkontrollen"
Men har man läst lite på detta forum så har de flesta som varit nöjda med skaderegleringen använt Svedea eller Bilsport utan Mc.De ringde från IF idag och menade att jag borde försäkra alla saker hos dem och lovade 30% rabatt på de övriga fordonen. När jag svarade att det antagligen inte skulle hjälpa på motorcyklarna frågade hon "Kan det vara så att du har dem hos Svedea eller Bilsport&MC?".
Jag kunde inte låta bli att skratta när jag sa att det var en av varje.
De känner sina motståndare.
- Sånt där värmer, o det behövs inte mycket.Viss glädje kändes inombords när frun reagerade på motorljudet från en Tuono som körde över klaffbron i Trollhättan.
Motionerade och när vi landade vid rödljuset där så kom en sådan med passagerare.
"Jag brukar inte säga det. För jag tycker ju att det bara är en jävla massa buller. Men den där, den där lät gött".
Räckte för att göra mig glad. Hon är inte alls överförtjust i motorljud och motorcyklar i synnerhet annars.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|