Årsmöte i samfälligheten idag. Mitt förslag till att införskaffa en hjärtstartare bifölls med absolut majoritet.
Jag kan dema på dig om du är nyfiken!Anal elektrod skenade plötsligt: ”Smärtsamt”
Lite kul att läsa säkert mindre kul att uppleva, fast nyfiken är jag hur detta gick till.
Tackar tackar det var vänligt av dej, jag måste dock bestämt avstå från denna demo då kanalen är en utgång, det skall ej föras in saker i den. Men tack igen??Jag kan dema på dig om du är nyfiken!
Har sett liknande på en BMW efter en bandag för bilar på Kinnekulle Ring. Han tankade upp vid Rasta NO Götene för att åka hem. Jag tankade upp för bandag MC nästa dag.Den här.
1. Har aldrig sett en i verkligheten, bara sett på videos som dyker upp i flödet och undrat vad som får dem att bygga om på det sättet.
2. Leendet blev bredare när jag såg övningskörningsskylten.
View attachment 483998
Jag INsisterar inte å det minsta för att utföra detta om du inte är så sugen på en inomkroppslig upplevelse!Tackar tackar det var vänligt av dej, jag måste dock bestämt avstå från denna demo då kanalen är en utgång, det skall ej föras in saker i den. Men tack igen??
Use it wisely!Jag är sååå lycklig, jag får elstöd med 112 kronor ????????
Det slog mig att det är lite drygt en pizza... Så jag kollade vad snittpriset på en pizza är idag. 120 kronor. Fan, jag känner mig gammal. När jag började få var det en tredjedel eller mindre.Use it wisely!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|