Fanns ju folk som roade sig med att streama in sadobögporr i folks tvs för 10-15 år sen på småfyllan , sen en dag stod det en fin 65 tummare i soprummet o då var dessa dyra.Det var ju någon i USA som upptäckte att grannen ropade genom väggen/ventilationen när ingen var hemma och styrde saker med deras Alexa.
Det skulle nog jag också göra om jag tvingades höra grannen ropa på Alexa hundra gånger varje kväll...
"Alexa, beställ ett dussin stora dildos"
Det fanns en skröna om någon som skulle vattna blommorna hos en snubbe som åkt på semester. Denne hade då pausat mitt en bögporrulle på plasma-TVn så det brände in.Fanns ju folk som roade sig med att streama in sadobögporr i folks tvs för 10-15 år sen på småfyllan , sen en dag stod det en fin 65 tummare i soprummet o då var dessa dyra.
Han fattade ju inget utan det tog ett tag så gick det upp att det var grannarna som slängt tven för dom trodde det var fel på den.
Ja man måste kunna skilja på skrönor o sanning , man måste filtrera.Det fanns en skröna om någon som skulle vattna blommorna hos en snubbe som åkt på semester. Denne hade då pausat mitt en bögporrulle på plasma-TVn så det brände in.
Säkert att det var havssköldpaddor?Ett gäng i min klass på gymnasiet lyckades koppla upp sig till skolans projektor, som låg och snurrade typ information och reklam om skolan i huvudentrén.
Hoppsan hejsan så var det knullande havssköldpaddor som låg och snurrade lite före lunch när alla skall förbi där...
Och nytt lösenord, självklart.....
Tog en stund att få bort det.
Vi är nog i typ samma ålder. Kommer ihåg det klippet från skoltiden. De stönar gott de där sköldpaddorna.Ett gäng i min klass på gymnasiet lyckades koppla upp sig till skolans projektor, som låg och snurrade typ information och reklam om skolan i huvudentrén.
Hoppsan hejsan så var det knullande havssköldpaddor som låg och snurrade lite före lunch när alla skall förbi där...
Och nytt lösenord, självklart.....
Tog en stund att få bort det.
Tänkte att wifistyra luftvärmepumpar skulle kunna vara en bra idé. Inte för något annat, men det blir en jäkla massa fjärrisar överallt.Äh, sjukt smidigt att kunna röststyra lite belysningar, musik, dammsugare osv. Eller appstyra luftvärmepumpen och dylikt. Inget måste, men bekvämt kan jag tycka. Sen finns det ju de som ska ta det till extremer, det hade jag aldrig pallat.
Kolla Sensibo Air. Funkar med de flesta luftvärmepumpar och integrerar med flera smarta hem-lösningar om man inte vill använda deras egen app. Funkar även med Tibber, om man vill styra luftvärmepumpen utifrån aktuellt elpris. Har styrt båda luftvärmepumparna med Sensibo + Home Assistant i ett par år och det har funkat klockrent.Tänkte att wifistyra luftvärmepumpar skulle kunna vara en bra idé. Inte för något annat, men det blir en jäkla massa fjärrisar överallt.
Visade sig att Panasonics app är fullkomligt obrukbar, och tvärvägrar att få kontakt med deras produkter...
Så jag gav upp på det projektet...
Samma här.Tänkte att wifistyra luftvärmepumpar skulle kunna vara en bra idé. Inte för något annat, men det blir en jäkla massa fjärrisar överallt.
Visade sig att Panasonics app är fullkomligt obrukbar, och tvärvägrar att få kontakt med deras produkter...
Tänkte att wifistyra luftvärmepumpar skulle kunna vara en bra idé. Inte för något annat, men det blir en jäkla massa fjärrisar överallt.
Ja, fast jag lär inte köpa två nya pumpar för att något annat fabrikat har bättre app.Mitsubishi funkar, har kört några år utan ett enda problem.
Peppar peppar.
Som sagt, kolla Sensibo, det är det jag har, funkar bra.Ja, fast jag lär inte köpa två nya pumpar för att något annat fabrikat har bättre app.
Nä blir nog att använda fjärren. Men lite trött blir man ju när nästan hela maskinen är klistrad med reklam och qr-koder för en app som inte hittar någon pump.
Håller fullständigt med.Hanif är rolig och har ofta bra lösningar.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|