Landat i Spanjackien, snart i hotellsäng. Imorgon blir det nästa luftbuss till slutmålet.
Jag lät lät madamen boka taxi från flygplatsen till hotellet, eftersom att hennes spanska är lite bättre än min (dåss servessas pårr favår). Hon lyckades boka taxi till fel hotell, så vi blev en timme sena till hotellet.Luftbuss är precis vad det är....
Alla förstår direkt vad man menar...
Detsamma kan dock inte sägas om "Markplan"
Flygplan istället för mc?Landat i Spanjackien, snart i hotellsäng. Imorgon blir det nästa luftbuss till slutmålet.
Det är liiite svårt att ta hojen till Nordamerika.Flygplan istället för mc?
Fyyyy på dig!
Det är liiite svårt att ta hojen till Nordamerika.
Försök det med en elhoj, till Nordamerika...
Försök det med en elhoj, till Nordamerika...
Det är liiite svårt att ta hojen till Nordamerika.
Ingen minns en fegis.Försök det med en elhoj, till Nordamerika...
Bara att sätta en propeller fram som laddar batteriet. Våra politiker har som vanligt svaret.Försök det med en elhoj, till Nordamerika...
Jag lät lät madamen boka taxi från flygplatsen till hotellet, eftersom att hennes spanska är lite bättre än min (dåss servessas pårr favår). Hon lyckades boka taxi till fel hotell, så vi blev en timme sena till hotellet.
Lyckligtvis är det iaf inte avgång vid 6 imorgon, så lite sömn blir det iaf. Och vi flyger business, eftersom att det bara kostade en hundring mer, så jag får plats i flygstolen.
View attachment 486464
Spanska is very simpelt
Normalbegåvad i dagens befolkning..eller för en normalbegåvad räcker träbitarna
Va har du råkat ut för?Normalbegåvad i dagens befolkning
Ingenting egentligen men jag har råkat se hur folk agerar i olika situationer och det är skrämmande. Dags att montera en bodycam och skicka in sekvenser till AFV (americas funniest homevideos).Va har du råkat ut för?
Man kan iaf strategiskt minska krav på polis/ov när dom har bodycam så det blir rätt om det blir fel...Ingenting egentligen men jag har råkat se hur folk agerar i olika situationer och det är skrämmande. Dags att montera en bodycam och skicka in sekvenser till AFV (americas funniest homevideos).
Det verkar som att 80ish % av befolkningen har sänkt nivån på begreppet "normalbegåvad".
Kanske kolla stålet ? För hög kolhalt för svetsning ?Äh ring bosse, han har köpt en sån där pinnsvets på Jula, han fixar det innan nästa åk...
Skämt åsido så är det ju i svetsen det har brustit, så det skadar nog inte att koll ALLA svetsar på det bygget.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |