steffe
"Mannen som talar med whisky"
Det är imploderande vad de kan göra nu!
Det är imploderande vad de kan göra nu!
Man blir så impregnerad.Det är imploderande vad de kan göra nu!
"Att vara kvinna är spännande. Man vet aldrig vilket humör man kommer ha om en stund och hur länge."
Uppspelat av min fru från en podd.
Ha! Jokes on him. Adressen funkar inte.
Hastighetskameran in mot Vårsta från Tumba var en av de kameror som fångade flest fartsyndare i hela landet.
DelaFacebookTwitterEmailCopy LinkReddit
Hastighetskameran in mot Vårsta från Tumba är ett huvudbry för fartsyndare. I fjol registrerade fartkameran 799 personer som åkte för fort enligt statistik från Polisen som nyhetssajten Carup tagit del av. Det är en av de högsta i landet.
Även fartkameran mellan Rosenhill och Västerhaninge lyckades fånga 787 fartsyndare. Men de flesta håller hastigheten.
– För samtliga sträckor på de vägar som inte är i tunnlar har vi en mycket bra hastighetsefterlevnad – endast cirka fem procent kör fortare än gällande hastighetsgräns, säger Eva Lundberg, nationell samordnare för ATK-verksamhet på Trafikverket, till Carup.
Tänk att det fortfarande finns vettigt folk som ser bevarandet av Gammla saker som viktigt. View attachment 486609View attachment 486610
VW bussen o den Gammla V8,n. Känns bra i dessa slit o släng tider?Vad exakt är det som är bevarat på dina bilder?
VW bussen o den Gammla V8,n. Känns bra i dessa slit o släng tider?
Den sitter ju precis efter en korsning i slutet på en kraftig nedförsbacke. Åker där ofta då jag bor i Tumba, sommarstuga i Sorunda och besöker Gotland frekvent. Inte konstigt den tar många, det blir 50 precis i början av backen, sedan är det lätt att rulla vidare och sedan kolla om det kommer någon nere från badet i korsningen och missa kameran.Undrar vilken typ av fordon som är överrepresenterade?
Närheten till 257'an "Bulten" gör det svårt att analysera.
799 fartsyndare åkte dit i Vårsta
Fartkamera Vårsta Botkyrka fartsyndare Rosenhill Västerhaninge Polisenwww.mitti.se
"Återanvänt", är kanske ett bättre ordval.Du menar den taksänkta sönderkapade busskarossen och det gamla motorblocket fyllt med nya delar?
Jag har inget emot att man sågar sönder folkabussar, så ovanliga är dom ju inte, men något "bevarande" är det ju inte
Då ser du att vi bägge tycker att det är kul med bevarande av gammla saker?.Du menar den taksänkta sönderkapade busskarossen och det gamla motorblocket fyllt med nya delar?
Jag har inget emot att man sågar sönder folkabussar, så ovanliga är dom ju inte, men något "bevarande" är det ju inte
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|