Vad fick dig att le idag?

frillan

TSIO-550
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki RGV 250- 97, Moto Guzzi 1200 Sport -10.
KUKA. Såg deras servicebil utanför Gamleby, gliringarna lär komma ofta med det jobbet.

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Hoj
Bara fräna hojar
Fick mig en provtur med en snygg hoj idag.
Gick inte så bra under 3000rpm men desto bättre över. Och ljudet är ju bara mumma.

e1585f3580dcc5093e2040bbd9864eae.jpg

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Hoj
Bara fräna hojar
Ja fast dom går ju aldrig säkrskilt bra lixom.. i jämförelse ;) Men betalt dom tror det går att ta.

Farten oväsentlig, men utseende och ljud går inte att klaga på. Detta exemplar dessutom en orgie i kolfiber och titan - jag gör inte igång på sådant men det gör ägaren… 250 tillverkade om jag förstod saken rätt, detta exemplar ungefär i mitten, plakett och allt.

moddlaren

Avliden medlem
Gick med
13 Dec 2016
Hoj
YZF1000R
Farten oväsentlig, men utseende och ljud går inte att klaga på. Detta exemplar dessutom en orgie i kolfiber och titan - jag gör inte igång på sådant men det gör ägaren… 250 tillverkade om jag förstod saken rätt, detta exemplar ungefär i mitten, plakett och allt.
Inget att testa gränserna på således?
Men ljudet är underbart.

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Jo jag förstår att det kan finnas en charm, precis som att det finns folk som är torsk på Citroën, HD, Folkvagn o.s.v. men jag har lätt svårt för skräp.. och det är mitt kymmer :)

Arbetat 10-15 år med två Ducatipiloter som kört endurance, importerat rätt objekt från Italien, skruvat sönder till sönder med dom där och gör det bra samt steker mig i flesta fall när det kommer till kritan MEN "bra" hojar har det kanske aldrig varit :mattias

Bästa repan i minnet har jag när vi bomba ute i Roslagen varav den ena Mr Ducati byggd som en oxe vräkte ut sig i slänt/dike. Stark som sagt så han släppte aldrig hojen till den trippelsaltomortal avåkningen var ämnad för, jag hade bokstavligen tappat armarna och pungen. Där stod/satt han upp ute bland grönsakerna, tjopp/tjopp/tjopp lät det väl uppe på väggrenen och försök till take off. Efter letande hade vi fått fram en planka o sten som han kunde banka tillbaka magnesiumfälgen till den grad att den inte längre tog i svingen. Sen kunde han åtminstone vingla hem för egen maskin på åbäket. Minns inte om det var exemplaret som han strippa ramen ren o lämna in för omlack till koppar. Tanken var ju god men lackeraren färgblind eller bränd av lösningsmedel och leverera en grisrosa ram. Istället för att beordra gör om gör rätt återställdes skrotet och grisrosa fick den förbli :va

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...