Grönt tvi f-n, kan man färga kapell?
Körde taxin vilse tro?Tog en taxis biltvätt imorse.. *fniss*
Ena och den bättre biltvätten lös rött, i förvånansvärt dåligt och vingligt tempo backa tax (kort för taxi) därifrån för att istället ställa sig framför höger biltvätt. Öppnar sig som den ska, framåt (D) men tax stannar.. tittar på något högt upp, vingelbackar och åker. Jag kör in gratis
Preem-varmkorven svängde om, antagligen.Såg bara konstigt ut, kanske fick han en körning men tror inte det. Var någon svart bil som körde förbi tvätten med mig i och misstänker samma för att det är enkelriktat där, nog.. borde va.
I.a.f. så fungerar det som så att man kan bara tvätta max en gång i timmen med abonnemanget så försökte han igen gick det inge vidare vill jag påstå.
:bandit
Insåg härom året att Nastro Azzurro och Blue Ribbon betyder samma sak. Vet dock inte om de har några samband eller om det bara är tillfälligheter, men i Sverige hade den alltså gått under namnet Blå Band (finns de kvar fortfarande?)En kall Peroni och jordnötter på altanen.
View attachment 487068
Blå Band Öl låter inget vidare. Typ hopvispad av ölpulver och vatten.Insåg härom året att Nastro Azzurro och Blue Ribbon betyder samma sak. Vet dock inte om de har några samband eller om det bara är tillfälligheter, men i Sverige hade den alltså gått under namnet Blå Band (finns de kvar fortfarande?)
View attachment 487355
De får köpa in tekniken av tyskarna.Blå Band Öl låter inget vidare. Typ hopvispad av ölpulver och vatten.
Jag tar hellre en Nastro Azurro.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |