lyllo dig å kunna jobba hemifrån![]()
funderar på att dra me mig Nc maskinen hem![]()
Jag log när jag hörde min bästa väns reaktion på vad jag hade haft för mig i helgen. Hon hade för mycket skratt för att det skulle komma ut genom den lilla munnen...det stöttes ut i HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄS HHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAA...jag undrar om hon fick in någon luft alls?
Jag var på en kvarterskrog i Örebro och vi satt o snackade med ett par herrar som satt i rullstol. Herrarna i rullstolarna staljlade och visade bakhjulsåka som hette duga. Min pojkvän ville inte vara sämre trots att han inte är rullstolsburenoch wheelade på riktigt bra. När sällskapet ville att jag skulle prova så försökte jag med lite lama undanflykter och mesade undan. Dock godtogs inte detta och Nörsi satt snart i en rullstol och fick wheelie instruktioner.
Jag tänkte...jag är en ju en "kurvig" flickaså jag kanske måste ta i lite mera för att få upp rullisen på bakhjulen..och visst fick jag upp den på bakan..men sedan hoppade golvet upp och slog mig i bakhuvudet
![]()
![]()
Det var nog en mindre vacker syn då jag hade en kort kjol och stövlar på mig och benen stog åt alla håll och rullisen låg på sidan och snurrade..tycker mig minnas kjolen någonstans under hakan
Tydligen funkar det bäst att wheela en rullstol när man är full...jag skall fan va full nästa gång jag provar att wheela
![]()
Min snälla pojkvän som borde ha garvat sig harmynt (det hade jag GARANTERAT gjort) skrapade ihop mig utan att att håna och uppmanade mig att sätta mig i stolen igen. Sedan gjorde jag fegwheelies när han höll i bakom
yoparty )
Nästa steg blir att göra en fuck you burnout !
Jag är uppsagd, när jag tänker på det blir jag lycklig.
Hmm... GOATIE-bilden... Vad har jag missat?
Är inte helt säker men en gissning är den mysiga bilden på goatse.cx![]()
Vad i helvete...
Tack så jävla mycket, nu kommer jag inte kunna sova inatt!![]()
Samma här.
kunde inte kommit lämpligare heller![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |