Tror det finns ett par sådana. Vet att jag postat i den iaf.Finns det någon "Stora träningstråden"?
Tror det finns ett par sådana. Vet att jag postat i den iaf.Finns det någon "Stora träningstråden"?
Bara att skapa en. ”Ska man vara orolig för träningsvärk?”Finns det någon "Stora träningstråden"?
Warning noted!
Ja, ska försöka ta det lugnt och sakta öka sträcka och fart.
Dina 8km känns, med tanke på dagens stelhet efter 2,5km, flera år bort.
Jag slutade faktiskt springa, där för 15 år sedan, för min träningskompis fick gubbvad.
Han kom aldrig tillbaka från det och gick över till just cykel som slet mindre på kroppen.
Jag brukade också kombinera med inlines, både med och utan stavar, vilket jag gillar skarpt!
Ska prova det också igen när vädret blir bättre.
Finns det någon "Stora träningstråden"?
Tack!Ja, det finns en träningstråd.
Träningstråden
Brukar gå upp 05.00 på morgonen och köra 2 timmars promenader på helgerna. Och träna 7-8 timmars styrketräning i veckan och åtminstone 10 mils cykling. Kör lchf för att hålla mitt sötsug och mina ätstörningar i shack. Kan oxå konstatera att de inte spelar nån roll hur mycket man tränar om man...www.sporthoj.com
Tänker att den kan omöjligen vara något annat än dansk… tills man ser den snikiga grapetonicflaskan. Visst är det någon av de storas budgetalternativ? Å andra sidan, vilken kolsyrad dryck överlever att skumpa omkring ofjädrat?Dags att modda trampcykeln!!
View attachment 498309
Tror du skulle behöva bli bättre på att löneförhandla.Jag har inte behövt uppdatera inkomsten hos Försäkringskassan så ofta.
View attachment 498496
Ja, det är fan vad dåligt betalt man hade på den tiden. Började mitt första jobb ungefär vid den där tiden och vill minnas att jag gick in på en lön på dryga 11k i månaden.Jag har inte behövt uppdatera inkomsten hos Försäkringskassan så ofta.
View attachment 498496
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |