Den som senast drog dylika siffror för mig hade iaf anständigheten att utgå från en hayabusa, som självklart hade nåt specialtrim som var helt okänt och han var tvungen att tiga om. Han skulle få köpa den för en styver mot vad den skulle säljas för på öppna marknaden när patentet bäl var i hamn. Det coola var att den nådde dessa siffror utan turbo. Toppfarten var dock högre. Runt 390, på gatdäck, med packning, på autobahn…600-Gixxern han haft gjorde enl. uppgift 350 km/h och hade 120 hk mer än i originalversion.
Ännu bättre - det går att göra ena satans fuck-u-wheelies!Bytte luftfilter på gräsklipparen.
Plötsligt så slutar klippremmen hoppa av stup i kvarten! ( )
Antar att det beror på att man fått upp varvtalet.
Kan i sådana lägen vara värt att påminna om att man behöver säga till taxichauffören vart man vill åka.Läste en tråd på ett bilforum, inlägg äggsakt enligt följande, inget märke, typ eller årsmodell
angavs.
TS:
- Min bil startar inte, vad kan det va för fel?
Första svaret:
- Min startar.
Det vore najs, kasta sig in i baksätet och väsa "hem"Kan i sådana lägen vara värt att påminna om att man behöver säga till taxichauffören vart man vill åka.
Det vore najs, kasta sig in i baksätet och väsa "hem"
Vad i hela friden?View attachment 500112firade midsommar på ett ställe där jag inte kunde sluta förundras över det fackmannamässiga i denna installation
Då undrar man hur den övriga installationen ser ut!View attachment 500112firade midsommar på ett ställe där jag inte kunde sluta förundras över det fackmannamässiga i denna installation
Dunning-Kruger, elektrikerupplagan.View attachment 500112firade midsommar på ett ställe där jag inte kunde sluta förundras över det fackmannamässiga i denna installation
- Får vibbar av installationen vid poolpump- och värmaren.View attachment 500112firade midsommar på ett ställe där jag inte kunde sluta förundras över det fackmannamässiga i denna installation
Verkar ju mest gå till varandra/sig själva? Övning på trappkoppling? Har du supit till på en yrkesskola?View attachment 500112firade midsommar på ett ställe där jag inte kunde sluta förundras över det fackmannamässiga i denna installation
Vad händer om man drar i spolhandtaget? Eller är det en nödbroms?View attachment 500112firade midsommar på ett ställe där jag inte kunde sluta förundras över det fackmannamässiga i denna installation
Aha, har sett såna tidigare och alltid trott att det var en glorifierad cykel, dvs att man trampar för brinnande livet därinne. Formen skulle i såna fall förklaras av lågt luftmotstånd samtidigt som man kan få med sig mer packning.Inte idag utan på morgonen midsommarafton träffade jag denna tysk 10km från Överkalix, han hade kört den här bilen i ca 30km/h från Tyskland.
Jag tog mig friheten att bjuda in honom till den årliga bilträffen som råkar vara i Överkalix varje midsommarafton. Trots att jag inte hör till klubben.
Tyvärr han jag inte prata med honom om själva fordonet men jag tror den gick på gas om jag inte hörde fel.
View attachment 500152
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |