Men den funkar, va?Jag är för tillfället hos svärföräldrarna och hjälper till med några småprojekt. Behövde en motorsåg, så svärfar lånade en ”Husqvarna” av en bekant. Bra grejor!
View attachment 500477
View attachment 500478
Åkte in till tokholm idag för att hämta en jobbdator, och på vägen in till stan blev jag alldeles förbluffad över hur alla bilar jag kom ikapp flyttade på sig för mig.
Sedan kom jag på varför. Jag hade ju sporthojströjan på mig! De flyttade sig av respekt för den!
Ja 25kg på en arm skojar man inte bort det är tyngre än man tror...Springer som bekant på gym igen. Jag brukar avsluta varje pass med hantlar på bänk med diverse övningar, men en favorit är lutande hantelpress. Jag är ganska vek efter att inte ha tränat på flera år så jag har fått börja om på 25 kg. Men det är ganska roligt när ett stim ungtuppar står runt en bänk och spänner sig. Det brukar alltid vara nån av ungtupparna som ska visa sig på lite styva linan och köra samma övning som den feta gubben bredvid, med samma eller tyngre vikter. Det brukar vara ganska roligt att se dem försöka. Det är ju åtminstone inte en skivstång så de kan ju inte skada sig själva så mycket. Men det är lite småroligt när båda hantlarna i samkväm med gravitationen vinner över armarna och slår i marken.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|