Att jag klarade Bil körkortet!
Fast sen blev jag förbannad när jag skulle åka och tanka och fick soppatorsk! typ 500 meter från macken! Så traskade iväg till macken för att fråga ifall dom hade en dunk man kunde få låna, men det hade dom inte för dom bara försvann.
Så gick tillbaka till bilen sur och förbannad och pissigt väder var det med. Och kommer tillbaka till bilen så står en snubbe vid sin bil på parkersplatsen för att snart sticka iväg. Frågar ifall han har en dunk, men inte det, så skulle vi bogsera min bil, men på min bil så fanns det inget man kunde fästa repet med!
Så killen va så jävla sjyst att vi körde hem till hans farsa några 100 meter bort, fixade en dunk och en tratt, åkte till macken, tankade, fyllde bilen. Och den gick igång!
Det fick mig att le som fan! Och ville ge killen nånting för besväret men han nekade mina pengar och sa att "det var så lite så". Det var det inte alls det! När man bor 60 mil bort från päronen och alla runt omkringen inte har körkoet och dom som har vill inte hjälpa en så är en sån här snubbe det bästa man kan stöta på!
All heder åt honom!