Vad fick dig att le idag?

Sulis

Elite som fän..
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
KTM 640 Duke II
Såg precis American Pie: Beta House.. Ganska många gånger bara skrattade rakt ut. Håller väl en ganska låg humor men va fan, vem gillar inte collegehumor och mycket :tuttar

Kia

Guest
Idag är det precis ett år sedan jag förlovade mig. :)

Det kommer hålla mig glad hela dagen idag.... :)

(Han kom dessutom ihåg det...:tummenupp )

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Att jag klarade Bil körkortet!

Fast sen blev jag förbannad när jag skulle åka och tanka och fick soppatorsk! typ 500 meter från macken! Så traskade iväg till macken för att fråga ifall dom hade en dunk man kunde få låna, men det hade dom inte för dom bara försvann.

Så gick tillbaka till bilen sur och förbannad och pissigt väder var det med. Och kommer tillbaka till bilen så står en snubbe vid sin bil på parkersplatsen för att snart sticka iväg. Frågar ifall han har en dunk, men inte det, så skulle vi bogsera min bil, men på min bil så fanns det inget man kunde fästa repet med!

Så killen va så jävla sjyst att vi körde hem till hans farsa några 100 meter bort, fixade en dunk och en tratt, åkte till macken, tankade, fyllde bilen. Och den gick igång!

Det fick mig att le som fan! Och ville ge killen nånting för besväret men han nekade mina pengar och sa att "det var så lite så". Det var det inte alls det! När man bor 60 mil bort från päronen och alla runt omkringen inte har körkoet och dom som har vill inte hjälpa en så är en sån här snubbe det bästa man kan stöta på!

All heder åt honom! :Bugar

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-

Fast sen blev jag förbannad när jag skulle åka och tanka och fick soppatorsk! typ 500 meter från macken! Så traskade iväg till macken för att fråga ifall dom hade en dunk man kunde få låna, men det hade dom inte för dom bara försvann.

Det finns bra folk därute, även fast man har svårt att tro det ibland. Mer sånt!

Gratulerar till kortet grabben! :tummenupp

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Gratulerar till bilkort Drysen!

Tack tack! :D

Vilket mirakel att bilen startade igen med soppa i tanken :D.

Stort grattis för övrigt!

Jag vet! Blev helt chokad! Trodde det aldrig skulle gå med bensin! :eek: Tänkte hälla massa salt i tanken för att se ifall det skulle funka :gnissla

Tack i övrigt :D

Det finns bra folk därute, även fast man har svårt att tro det ibland. Mer sånt!

Gratulerar till kortet grabben! :tummenupp

Ibland stöter man dock på nån riktigt trevlig och hjälpsam filur! :D
Tack :)

Dominator-Rocks

Guest

Så gick tillbaka till bilen sur och förbannad och pissigt väder var det med. Och kommer tillbaka till bilen så står en snubbe vid sin bil på parkersplatsen för att snart sticka iväg. Frågar ifall han har en dunk, men inte det, så skulle vi bogsera min bil, men på min bil så fanns det inget man kunde fästa repet med!

Så killen va så jävla sjyst att vi körde hem till hans farsa några 100 meter bort, fixade en dunk och en tratt, åkte till macken, tankade, fyllde bilen. Och den gick igång!

Det fick mig att le som fan! Och ville ge killen nånting för besväret men han nekade mina pengar och sa att "det var så lite så". Det var det inte alls det! När man bor 60 mil bort från päronen och alla runt omkringen inte har körkoet och dom som har vill inte hjälpa en så är en sån här snubbe det bästa man kan stöta på!

Grattis!

Men varför i hela friden köpte du inte en 5liters plastdunk på macken för?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Ibland stöter man dock på nån riktigt trevlig och hjälpsam filur! :D
Tack :)

Grattis till körkortet! :tummenupp

Glöm nu inte bort att vara lika hjälpsam mot någon annan stackare som står vid sidan av vägen med en ledsen min!

Jag tror starkt på att hjälper man andra tillräckligt ofta så får man tillbaka hjälpen när man behöver det...

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
När jag var ung och "Familjen Flinta" gick i direktsändning, var sådana saker en självklarhet.
Detta försvann med mobiltelefonen.
Fel tråd.
Man blir förbannad.

Dominator-Rocks

Guest
Grattis till körkortet! :tummenupp

Glöm nu inte bort att vara lika hjälpsam mot någon annan stackare som står vid sidan av vägen med en ledsen min!

Jag tror starkt på att hjälper man andra tillräckligt ofta så får man tillbaka hjälpen när man behöver det...

:gnissla

Jag stannar alltid! Men folk som inte behöver hjälp har ju inte vett att tacka utan surnar ofta till istället! (Jag börjar tröttna på å stanna)

Värst var när jag var påväg hem från Linköping med bilen, Körde ut på en motorvägspåfart och ser en stackars karljäkel stå där med sin knarr! Självklart så stannar jag, fick tom backa en bit!

Ner med rutan och frågade om han behövde hjälp/en mobiltelefon....

Och han blir bara :mad: :4skrika och ber mig dra....

Jävla Fucko!

Visst faan är det tråkigt om man blir ståendes längs vägen men om någon vänlig stjäl/Dominator-rocks stannar och erbjuder sig hjälp så får man vällan skärpa sig lite!

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!