Vad fick dig att le idag?

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
...Visst faan är det tråkigt om man blir ståendes längs vägen men om någon vänlig stjäl/Dominator-rocks stannar och erbjuder sig hjälp så får man vällan skärpa sig lite!

Om man stjäl är man inte vänlig :mattias

/B. Esserwisser

Apropå stanna och hjälpa folk så stannade jag en gång då det stod en utlandsreggad bil med huven öppen. Då trippar det fram en donna som undrar om jag vill köpa hennes smycken så dom kunde tanka. Jag sa att jag inte ville det men att dom kunde få bensin då jag hade en reservdunk i bilen. Det ville dom inte ha. Tror smyckena var ganska heta... :gnissla

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Apropå stanna och hjälpa folk så stannade jag en gång då det stod en utlandsreggad bil med huven öppen. Då trippar det fram en donna som undrar om jag vill köpa hennes smycken så dom kunde tanka. Jag sa att jag inte ville det men att dom kunde få bensin då jag hade en reservdunk i bilen. Det ville dom inte ha. Tror smyckena var ganska heta... :gnissla

Det var ju nyss i tidningarna en polis(chef?) som grät ut för att han hade varit dum nog att köpa sådana där värdelösa kopparsmycken av några som behövde pengar till bensin...

Du var bra mycket klyftigare än han IAF

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Det var ju nyss i tidningarna en polis(chef?) som grät ut för att han hade varit dum nog att köpa sådana där värdelösa kopparsmycken av några som behövde pengar till bensin...

Du var bra mycket klyftigare än han IAF

Haha... smart kille! Nu fick jag nåt att le åt på riktigt :rofl

Verkar som dom har hållit på ett tag då det var några år sen det hände mig. Runt 2003 skulle jag tro..

Dominator-Rocks

Guest
:) Jag skall dra ut å åka på bakhjulet med min knarr om ett par timmar :)

Har inte suttit på den på ca 2 månader nu då min kropp har varit lite öm...

Edit: :gnissla Faan vad halt det var!

Last edited:

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Jag fick idag veta att jag fått tjänsten jag sökt så nu blir det lite mera lön, bättre arbetstider, mer ansvar och bra mycket roligare!
ÄNTLIGEN! Som han den där Fylking brukar ropa...

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Jag fick idag veta att jag fått tjänsten jag sökt så nu blir det lite mera lön, bättre arbetstider, mer ansvar och bra mycket roligare!
ÄNTLIGEN! Som han den där Fylking brukar ropa...

Grattis. Le så länge det varar. Det lär ju gå åt helvete!

EDIT: Jag ler när jag tänker på att det kommer gå åt helvete..

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6

Nu tror jag att du ler lite åt att du lurade i Nursey att hon antagligen skulle klara av att byta avgasrör på sin tvålkopp i den andra tråden, när du vet att det kommer gå åt helvete! :D

Jag ler åt att jag kom på dig!

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar

Man tackar, jag ler nu åt att du ler åt mig som ler, fast du vet att det kommer gå åt helvete eller nått...
Detta är ju till nackdel till dig eftersom jag nu kommer vara ledig mer under jul när du kommer upp till "grannbyn" och ska semestra :D

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Nu tror jag att du ler lite åt att du lurade i Nursey att hon antagligen skulle klara av att byta avgasrör på sin tvålkopp i den andra tråden, när du vet att det kommer gå åt helvete! :D

Jag ler åt att jag kom på dig!

shhhh..

Man tackar, jag ler nu åt att du ler åt mig som ler, fast du vet att det kommer gå åt helvete eller nått...
Detta är ju till nackdel till dig eftersom jag nu kommer vara ledig mer under jul när du kommer upp till "grannbyn" och ska semestra :D

Semester är för homos och tjejer. Jag ska upp och äga!

Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
En latmask alltså :gnissla

Neej..en sjukling som körde från Öret för att få nörsivård :kär

Hmm...då vet jag vem jag INTE ska besöka när jag lämnat bilen på verkstaden. Antar att ni vill vara ifred :brynad

Jo fö faan..kom förbi..jag har kaffebröd och har tom skaffat kaffekokare. Då får du ju träffa honom! Inte kaffekokaren alltså :rolleyes:

Last edited by a moderator:
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...