Vad fick dig att le idag?

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Löneökning på nästan 3000 kr gjorde min dag och helt klart årets bästa julklapp :)

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Den här mannen. Det är, för mig, obegripligt hur man kan vara så jewla skillad som den snubben är.
Man känner sig ganska liten i jämförelse, jag vill också kunna! :mad:

[YOUTUBE-ID]qVFt5sS4gRE[/YOUTUBE-ID]

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Att frugan kom hem idag och sa att hon skulle fotas...
Tillsammans med en massa andra tjejer...
Det var tydligen något om musik, reklam... ja inte fan vet jag..
Jag tappade bort konceptet totalt när hon sa att alla tjejerna
skulle vara strippor.... :D:D:D:D

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Den här mannen. Det är, för mig, obegripligt hur man kan vara så jewla skillad som den snubben är.
Man känner sig ganska liten i jämförelse, jag vill också kunna! :mad:

[YOUTUBE-ID]xymVxcLQVT8[/YOUTUBE-ID]
Allt annat är B.

Mjaa, jag håller inte med dig din skrotgubbe. Klart han var skillad, men jag framhäver ändå att Tommy är grymmast!

En till: [YOUTUBE-ID]=p-ylrDwCQj4[/YOUTUBE-ID]

Gabor

Guest
Ler stort..

..när jag tänker på sången från min 1255cc högkompade oldschool gixxermotor jag lyssnade till häromdagen.:tungan ..Leovinci dämparen lämnade ljuva toner.:D

Steffo_b

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
2006, Honda VFR 800FA
Hahaha-haha! "whatever it takes to keep this country free" Finns det värre storebror samhällen än usa? :D

Appropå amerikaner och geografi så har jag faktiskt en ganska rolig anekdot som jag själv faktiskt var inblandad i. För några år sedan jobbade jag på ett stort amerikanskt företag och vi skulle få en massa dokumentation skickat till oss från USA. Tiden gick och inga dokument dök upp. (Det var frågan om närmare 10 hyllmeter med ganska viktiga dokument) Vi började efterfråga dokumenten och amerikanerna försäkrade att dom skickat iväg dom till oss och lät förvånade över att inget kommit fram. Vi trodde så klart att dom bullshittade oss eftersom det inte tar flera veckor för dokument att komma fram med UPS. Till slut kom slutligen dokumenten fram efter närmare en månad.

På raden för land på adresslappen stod det.
SWAZILAND

undra på att det tog tid. Våra papper hade varit på semester i Afrika innan dom kom till oss.

Stuntrider

Stunt!!!!
Gick med
27 Sep 2006
Hoj
Stunthoj
Det som fick mig att le idag, det var faktiskt sporthoj.com!
Nu är det tyvärr så att jag haft berusade polare under en tid hemma hos mig som skrivit på mitt konto, lite trist, men ja är inte förbannad för det....
Det som fick mig att le idag är faktiskt att min flickvän kommer hem till mig idag så vi ska äta lite gott och kolla på nån bra film :)

Sen är jag glad att jag tog tummen ur Door nr 2 och bett om ursäkt till lite folk här på sh!, det var inte jag men mina polare...så nu vet kanske lite folk det...

Ja, vad ska man säga mer, Ha en trevlig jul och gott nytt år på er alla! :)

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Sitter och lyssnade på musik,Kommer ett inlägg från :kär som satt o pysslade lite på sin dator, på msn så nu skickar vi en massa roliga länkar till varandra ...hm har vi kommunikationproblem eller för stor lägenhet, riktigt skoj har vi i alla fall :D

:öl och trevlig helg på er i vintermörkret

Last edited:

Kia

Guest
..när jag tänker på sången från min 1255cc högkompade oldschool gixxermotor jag lyssnade till häromdagen.:tungan ..Leovinci dämparen lämnade ljuva toner.:D

Ibland undrar jag om du har alla läsk i backen.... :D :D

Jag ler just nu över att jag äntligen lyckats få en smärtstillande medicin som faktiskt verkar fungera..... :) :) Efter en olidlig vecka hos en hel rad olika läkare och 7 timmar på akuten. Men nu börjar värken äntligen ge med sig.... :yoparty

Gsx-r Freak

Gsx-r 4 ever
Gick med
4 Jan 2006
Hoj
Gsxr600k4 +14e skrotet=bra fotpall
Satt och letade hojfilmer och hittade ruff ryders off pakistan:va tänkte ja och klicka... jovist pakistanier på gammla skellet till hojar som körde omkring och stuntade mm. Nu var ja trött som fan så den var säkert döötrist. Men den finns på youtube iaf. Sorry kan ej länka ej heller bifoga bild för ja e värdelös:D

RyXze

Nyberg
Gick med
28 Nov 2005
Hoj
2014 KTM Duke 690
Min flickväns och mitt julhandlande i stan idag, hon gör mig glad varenda sekund jag är med henne! :) :pussa

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!