Jan Bylund heter han, jag har ingen aning om hur han ser ut, men jag är duktig på namn...
Men fan vilken komisk dialekt han har, jag undrar vars han kommer ifrån?
Sant, men hjälmar är fan hårdare!![]()
Bra idé annars.![]()
Vilken
skulle slänga en hjälm på en kille, den är man ju rädd om.
Ja den är man rädd om![]()
Handväskan tar ingen skada av att åka i backen det gör ju hjälmen
Vilken
skulle slänga en hjälm på en kille, den är man ju rädd om.
Det som fick mig att le idag var att jag körde en runda med hojenSnorkallt om fingrarna men det blev 3 mil. Lyckadet till och med ladda 1,4 bar utan att det spann. Så några wheelisar blev det också. Sketakul
Var en månad sedan sist jag körde hoj, så abstinensen har gjort sig påmind de senaste 29 dagarna.
Shit, vad har ni för temp. i Halmstad?
Här skulle jag tänka efter både en och två gånger innan jag for ut med 260 hk som 5cm gummi ska greppa på.![]()
Nu har vi -1 grad, men när jag körde vid 2-tiden så var det ca +2 grader. Gick kanonSpann lite på några ställen (lite fuktig vägbana) men där det var torrt älgade det på ordentligt utan hjulspinn. Firade till och med med två små burnisar vid ett rödljus
![]()
Nu har vi -1 grad, men när jag körde vid 2-tiden så var det ca +2 grader. Gick kanonSpann lite på några ställen (lite fuktig vägbana) men där det var torrt älgade det på ordentligt utan hjulspinn. Firade till och med med två små burnisar vid ett rödljus
![]()
MMS:et jag vaknade till med bilder på Leras valpar. Då var det 5 nu är det 11.
Om dryga 8 veckor har jag förhoppningsvis en vit liten huligan-tik-vovvebäse hemma.![]()
Ah, det låter ju underbart!Kommer ihåg när jag väntade på att få hem Dieselskrutten. Det kommer bli 8 låååånga veckor
Får man fråga vad det är för ras?
Ah, det låter ju underbart!Kommer ihåg när jag väntade på att få hem Dieselskrutten. Det kommer bli 8 låååånga veckor
Får man fråga vad det är för ras?
Amerikansk bulldog.![]()
![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |