Vad fick dig att le idag?

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Att jag fick två biljetter som lämnats tillbaka på den annars fullbokade "Ingen jävla julshow"- showen med Magnus Betner. Så nu ska jag både äta gott (Texas Longhorn) och se grymt roliga och snygga Bretner på fredag! Tjoohoo! :tummenupp

Last edited:

DDoric

Behöver mer pengar
Gick med
1 Nov 2005
Hoj
Gixxer 600 -04
Tjejen...

Att efter lite fnurr på linan äntligen få komma upp till tjejen igen o fira jul där... ledig 4dar fy fan va nice!!

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Kom ut från banken idag och såg en lapplisa sätta böter på min bil. Helvete tänkte jag, fick ju böter förra veckan så det räckte och blev över.
Han gick in i en databutik och jag drog efter med böterna i handen. Högg honom när han skulle gå ut och sa att jag var i ett ärende med jobbet och det handlade bara om 2 minuter. Lagen var lagen sa han men jag vädjade till att det var juletider och vi kunde ju vara snälla mot varandra.
Men nej, han fick inte riva en bot på 700kr.
Amen för helvete, jag fick ju böter förra veckan liksom, det är snart jul och ingen jävel har ju en krona över till sånt här - inte du heller om du hade fått böter antar jag.
Hmm, ja, nä - det är ju klart sa han.

Jajadå, riv boten och god jul.

TACK! :D

Slapp 700kr idag, då log jag :gnissla

Kia

Guest
Mavve skrev:
2668487 Kom ut från banken idag och såg en lapplisa sätta böter på min bil. Helvete tänkte jag, fick ju böter förra veckan så det räckte och blev över.
Han gick in i en databutik och jag drog efter med böterna i handen. Högg honom när han skulle gå ut och sa att jag var i ett ärende med jobbet och det handlade bara om 2 minuter. Lagen var lagen sa han men jag vädjade till att det var juletider och vi kunde ju vara snälla mot varandra.
Men nej, han fick inte riva en bot på 700kr.
Amen för helvete, jag fick ju böter förra veckan liksom, det är snart jul och ingen jävel har ju en krona över till sånt här - inte du heller om du hade fått böter antar jag.
Hmm, ja, nä - det är ju klart sa han.

Jajadå, riv boten och god jul.

TACK! :D

Slapp 700kr idag, då log jag :gnissla

Vilken vek lapplisa..... :rolleyes: ;)

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Kia skrev:
2668606 Vilken vek lapplisa..... :rolleyes: ;)

Dig hade jag bara charmat tills du blivit så knäsvag så du inte kunnat gå på en vecka - ja, alltså en MÅNAD haha.
Kanske till o med tills du bötfällt dig själv lixomm....

Drömyrket att plåga andra på det sättet ni gör. Men jaja, ett jobb är väl ett jobb :gnissla

Kia

Guest
Mavve skrev:
2668682 Dig hade jag bara charmat tills du blivit så knäsvag så du inte kunnat gå på en vecka - ja, alltså en MÅNAD haha.
Kanske till o med tills du bötfällt dig själv lixomm....

Drömyrket att plåga andra på det sättet ni gör. Men jaja, ett jobb är väl ett jobb :gnissla

:pannkyss Alltid blocket i fickan.... :tummenupp

Valde inte yrket för att plåga andra (det är bara en bonus ;) ) utan för att jag var less på att sitta still inne. Som sagt, bara ett jobb som alla andra...

DDoric skrev:
2668665 Ja han hade säkert inga dimljus på sin Ford Ficus eller va ni kör...

Har bara dimljus på min privata bil... :tummenupp

Firmabilen representerar ju företaget och då får man ju sköta sig...

Last edited:

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
När jag kikade på American Pie - The Naked Mile. Inte kass som jag trodde, utan rätt bra faktiskt. :)

Kia

Guest
Log när jag vaknade och insåg att jag inte behöver handla fler julklappar förrän kanske nästa år....

Alx

Numera tävlingsledare
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki GSX 400 FWS-83, Barilla RS 250-98, KTM 250 EXC-F-10
När jag såg i tidningen att det är Stonesour på P3 live i kväll! :yoparty

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
När jag gick in i kaningården och jourkaninerna kom skuttande och mötte mig (som alltid). :hoppa

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
När jag tittade på "Lelleträff-filmen 2006" som kom i brevlådan idag. Var mkt skoj och en del pinsamt med på den filmen, precis som vanligt! :yoparty

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Tjejjen på jobbet... som bara är sig själv och så perfekt på alla plan.

lappmögel

Elin racing
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
ZX9R svarten
Log och ler än åt ett långt skönt jullov, jösses vad jag älskar mitt jobb i samband med loven, börjar igen den 8 JANUARI!!:D :D

SKÅL

Kia

Guest
AndreasNo skrev:
2670740 Kias tvättmaskin gick just sönder o hon tror i sin enfald att hennes sambo kan laga den...MWHAHAHAHAHAHA...

GOD JUL PÅ DIG!!...

:D :D :D :D :D

:D

Nu fick du mig att le igen, trots eländet.... Tack!! :pannkyss

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...