Vad fick dig att le idag?

Precis dumpad. Snart jul. Hatar att handla julklappar men gjorde det ändå för min flickväns skull. Nu är allt bara skit. Ska gå till samma affär igen och lämna tillbaka det jag köpt i julklapp till henne. Mår piss, ute och går för jag mår så dåligt av att vara hemma. Förbi kommer en sunkig Cresent moped som låter lite vass. Grabben rycker upp den på bakhjulet och åker en 30m. Sken upp som en sol och skrattade för mig själv. Det räddade min kväll. :)

Först fick jag ett långväga efterlängtat paket. Sen fick jag ett överaskande trevligt mail. Efter det företog jag mig ett trevligt hembesök.

Jag ler än!

duckie skrev:
2670962 Först fick jag ett långväga efterlängtat paket. Sen fick jag ett överaskande trevligt mail. Efter det företog jag mig ett trevligt hembesök.

Jag ler än!

Hrm ,,,Kan det vara EN LÅÅÅÅNG "Man att ha i Byrålådan"....:rolleyes:

WestW skrev:
2670763 Precis dumpad. Snart jul. Hatar att handla julklappar men gjorde det ändå för min flickväns skull. Nu är allt bara skit. Ska gå till samma affär igen och lämna tillbaka det jag köpt i julklapp till henne. Mår piss, ute och går för jag mår så dåligt av att vara hemma. Förbi kommer en sunkig Cresent moped som låter lite vass. Grabben rycker upp den på bakhjulet och åker en 30m. Sken upp som en sol och skrattade för mig själv. Det räddade min kväll. :)

Skönt att du log..synd att höra om det andra :(

prulle skrev:
2671610 "Nedre munnen" på en vis tjej och mina öl :hihi

Ska man göra sånt är det nog bara bra om hon inte är så vis..

Skulle vara jobbigt om hon droppade anekdoter och små talesätt när man dammade på na + två fingrar i brumman..

Last edited:
Jag ler stort åt att vi ska ha ett lussetåg idag för företaget innehållande en lucia och resten består av "Gûnther and the sunshine girls"-look alike..... :)

Jag log i bilen på till jobbet idag, nästan ingen trafik och fastnade bara i ett rödljus :)

Den här fick mig att le idag:

ffz_engm.jpg

En timmes lång orgasm 3000ft upp i luften. Ler än, det är så underbart.

Jag log för mina lasermaskiner kom idag samt att mitt behandlingsrum blir förhoppningsvis klart i helgen..det finns ljuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus i slutet av tunneln..(det är "bara" laserljus iof;))

Last edited by a moderator:
Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...