Vad fick dig att le idag?

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Nienna skrev:
2676783 När sonen och bonussonen kom och ville att vi skulle läsa i sonens julklappsbok om dinosaurier! En bok med bilder i naturlig storlek och lätta fakta...Vilka ögon de gjorde! Fem år unga med stoora ögon och ivrigt lyssnande!

Om det var bilder på dinusarier i naturlig storlek så måste det vara välrdens största bok!? :va :tungan

Nienna

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2005
Hoj
Kawasaki gpx 600R , en gammal sate ;)
Starfighter skrev:
2676880 Om det var bilder på dinusarier i naturlig storlek så måste det vara välrdens största bok!? :va :tungan

:D Det var en bild i naturlig storlek på käften av en tyrannosaurius som exempel..tänderna typ... Utviksbilder alltså.. fattar du väl :rolleyes: :pannkyss

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
När jag ramlade över några klipp med Ika i Rutan på youtube, fick en riktig nostalgitripp + att jag insåg att jag nog fortfarande är lite småkär i henne.

Kia

Guest
AndreasNo skrev:
2675212 Ah okey, ja har man en korkad sambo som inte fattar vart tvätten ska stoppas in så kan de ju va lättfixade saker..tänkte inte på det..

Go jul:pannkyss

Om ni duktiga killar kunde tvätta era egna skitiga strumpor så skulle det aldrig hända....:pannkyss

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Min snälla granne som påpekade att mitt lyse var påslaget på bilen..
det var bara 3e gången på 6 månader som jag gör så:rolleyes: ...nu slipper jag iallafall startkabla igång den :p
TACK mumingrannen :) !! !!

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Syster

Satt och pratade på msn och frågade om hon skaffat nån kille än, varpå hon svarar "Nää, dom har inte mognat ännu".
Till saken hör att hon är 11 år gammal.

:rofl

Kia

Guest
När jag såg sambon i garaget, skruvandes på nån hoj....
Som att se ett barn på julafton.... :D

Proskin

Gick med
21 Aug 2003
Hoj
R1 - Rmz450
Man sitter här helt ensam i mellan dagarna och undrara om man ska ha en ny flickvän eller inte. Och då dyker det upp: http://www.sihteeriopisto.net/oppilaat_maa.php?land=SWE
Alltså summan av det hela är att man kan ha en flickvän för stunden för mellan 2.000-40.000 Sek och man slipper umgås med henne efter. Så nu ska jag jobba över så kan jag köpa mig kärlek. Internet är guld
:tungan

Gabor

Guest
Score skrev:
2682594 Man sitter här helt ensam i mellan dagarna och undrara om man ska ha en ny flickvän eller inte. Och då dyker det upp: http://www.sihteeriopisto.net/oppilaat_maa.php?land=SWE
Alltså summan av det hela är att man kan ha en flickvän för stunden för mellan 2.000-40.000 Sek och man slipper umgås med henne efter. Så nu ska jag jobba över så kan jag köpa mig kärlek. Internet är guld
:tungan

tror att du kommer undan billigare på det här sättet, å du får din racebudget i balans...:D :tummenupp
http://www.lekosmek.se/sexleksaker/miss-softie-5840/

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Jag log så det gick runt då jag fick brev om att jag kom in på min utbildning.

Sen att jag får sälja hojen & leva riktigt studentliv ett år, det är en annan femma.

_teSSan_

Guest
Han jag träffade när jag var ute och partajjade i måndags ringde igår.. Ler åt det fortfarande... :banana

jocke.w

full gas spar tid
Gick med
20 Oct 2005
Hoj
Nån blå sak....
Min ena dotter (3 år) kom och kramade om mej... sedan gick hon och lekte igen.... i övrigt va det ingen höjdare....

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Ullis skrev:
2682816 Jag log så det gick runt då jag fick brev om att jag kom in på min utbildning.

Sen att jag får sälja hojen & leva riktigt studentliv ett år, det är en annan femma.

Grattis, typ!! :tummenupp

Gabor skrev:
2682741 Det är julafton , varje dag när man ser på dig...:pannkyss

Kia skrev:
2683176 Du får mig att le och skratta varje dag..... :pannkyss

Alvarligt.... Snälla använd MSN eller PM eller något.. Dels för att jag nyss ätit frukost och helst vill behålla den.. Men också att det blir så pinsamt ( ja, vi kommer att använda det mot er) när erat förhållande går i kras.. :arsele

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...