Vad fick dig att le idag?

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Att jag verkligen inte kan sova.

Om 3 timmar ska jag stå på systemet o se till så ingen snattar...tack för den.

Mja just, mitt leende är ett såntdär man brukar se på filmer just innan psykopaten blir psyk o dödar alla. :brynad

Kia

Guest
Biturbo skrev:
2684501 Grattis, typ!! :tummenupp

Alvarligt.... Snälla använd MSN eller PM eller något.. Dels för att jag nyss ätit frukost och helst vill behålla den.. Men också att det blir så pinsamt ( ja, vi kommer att använda det mot er) när erat förhållande går i kras.. :arsele

Det enda som är pinsamt här är dina kräkinlägg om att du just ätit frukost. Jag tycker synd om dig som inte klarar av att se andra människor så lyckliga. Inläggen vi gjorde handlade just om vad som fick oss att le idag, precis det som tråden handlar om... ingen anspelning på 6, eller ens i närheten av det... (som tydligen också är ett känsligt kräkämne....?) Är det helt enkelt så att vissa här inne har fått någon tvångstanke och begär efter att kommentera alla våra inlägg där vi råkar skriva att vi älskar varandra? Om du vill slippa se våra inlägg tycker jag du ska trycka på "ignore" knappen och sköta ditt....

"vi kommer använda det mot er när erat förhållande går i kras...." :confused: :va

Som sagt det enda som är pinsamt här är din bitterhet och missunnsamhet....

Gå i terapi och bli som folk.....:tummenupp

Kia

Guest
Biturbo skrev:
2684637 Ouch.. Att få det där slängt i ansiktet av en lapplisa hade nog känts om jag inte redan behövt terapi...

Jobbar inte idag...
När jag är ledig är jag inte lapplisa....

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Kia skrev:
2684641 Jobbar inte idag...
När jag är ledig är jag inte lapplisa....

Jag är ledsen.. Men det funkar inte riktigt så..

Saddam var inte diktator i natt.. Ändå blev han avrättad..

Om du har något mer att tillägga kan du skicka PM.

Kia

Guest
Log stort i morse när min sambo kom in med tidningen innan han åkte till jobbet...
Log ännu större när jag tittade på mitt vänstra ringfinger....

:pannkyss

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
två saker (personer) hittills:

upptagentjej1984 från Lunarstorm (tack stefan)
biturbo från sporthoj

:fniss

Det här blir en bra dag.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Score skrev:
2682594 Man sitter här helt ensam i mellan dagarna och undrara om man ska ha en ny flickvän eller inte. Och då dyker det upp: http://www.sihteeriopisto.net/oppilaat_maa.php?land=SWE
Alltså summan av det hela är att man kan ha en flickvän för stunden för mellan 2.000-40.000 Sek och man slipper umgås med henne efter. Så nu ska jag jobba över så kan jag köpa mig kärlek. Internet är guld
:tungan

1000 spänn för en fika för fan :D. Jeflans cheyer, inte kloka nånstans ju :gnissla.

Det som fick mig att le denna morgon var dock Biturbos inlägg just här :).

Gabor

Guest
Log stort när jag läser den här tråden...

...:D ...

Duckie, du är så söt i den där mössan...

Biturb, prova att le...:tummenupp ...jag ler när jag läser det du skriver...:D

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Haft det jobbigt ett tag. Fått hjälp och pratat massor med kompisar och då märker man hur otroligt lyckligt lottad man är. Pratat med ex flickvännen och allt känns bra och vi är inte osams det minsta. Livet leker just nu trots allt som varit. Tack till alla!

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
WestW skrev:
2685061 Haft det jobbigt ett tag. Fått hjälp och pratat massor med kompisar och då märker man hur otroligt lyckligt lottad man är. Pratat med ex flickvännen och allt känns bra och vi är inte osams det minsta. Livet leker just nu trots allt som varit. Tack till alla!

Bra!

Försök att vara sams med henne i fortsättningen, det är inte många som lyckas med det efter ett kraschat förhållande.

Good luck! :)

Kia

Guest
WestW skrev:
2685061 Haft det jobbigt ett tag. Fått hjälp och pratat massor med kompisar och då märker man hur otroligt lyckligt lottad man är. Pratat med ex flickvännen och allt känns bra och vi är inte osams det minsta. Livet leker just nu trots allt som varit. Tack till alla!

:pannkyss och :tummenupp till dig...
Kul att höra att någon är lycklig...
Men akta dig för att yttra det här på forumet... Här får man inte vara lycklig och berätta om det serru... bara bitter och ilsken då får du gärna skriva många inlägg om hur olycklig du är och hur hemskt ditt liv är. Gärna skriva saker som trycker ner folk i skorna. ;)
Närå... :rolleyes:
Njut av livet nu och le ofta.... :pannkyss :tummenupp

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Kia skrev:
2685119 :pannkyss och :tummenupp till dig...
Kul att höra att någon är lycklig...
Men akta dig för att yttra det här på forumet... Här får man inte vara lycklig och berätta om det serru... bara bitter och ilsken då får du gärna skriva många inlägg om hur olycklig du är och hur hemskt ditt liv är. Gärna skriva saker som trycker ner folk i skorna. ;)
Närå... :rolleyes:
Njut av livet nu och le ofta.... :pannkyss :tummenupp

Snälla, lär dig skillnaden på att visa att man är lycklig en gång lite då o då mot att varenda jävla dag säga saaaaaamma sak..

"log idag när jag vakna o såg min älskling"
"ååh, idag log jag igen när jag vände mig åt vänster när ja vakna"
"tihihi, de gick visst vilt till inatt, vakna o fick vända mig åt höööger idag innan ja fick le..."

DOOOH!

Kia

Guest
AndreasNo skrev:
2685127 Snälla, lär dig skillnaden på att visa att man är lycklig en gång lite då o då mot att varenda jävla dag säga saaaaaamma sak..

"tihihi, de gick visst vilt till inatt, vakna o fick vända mig åt höööger idag innan ja fick le..."

DOOOH!

Men du vet ju att du också får mig att le väldigt ofta.... :pannkyss

Gabor

Guest
AndreasNo skrev:
2685127 Snälla, lär dig skillnaden på att visa att man är lycklig en gång lite då o då mot att varenda jävla dag säga saaaaaamma sak..

DOOOH!

:yoparty :D :tummenupp ....slagot någon med batongen på senaste tiden ??

Gott nytt år på dig.!!

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Gabor skrev:
2685160 :yoparty :D :tummenupp ....slagot någon med batongen på senaste tiden ??

Gott nytt år på dig.!!

neh men jag neka en 18 åring o hans "pappa" att köpa alkohol idag :D.. iaf förstört nyåret för några småglin som tänkte dricka 2 korgar me diverse sprit o öl :D...

Gabor

Guest
AndreasNo skrev:
2685187 neh men jag neka en 18 åring o hans "pappa" att köpa alkohol idag :D.. iaf förstört nyåret för några småglin som tänkte dricka 2 korgar me diverse sprit o öl :D...

De e bra, :tummenupp ..då log du stort sen...:D :yoparty

.Å stackarna då, får de hålls till riktig sprit, sk stubbjuice, å blandat med samarin får man norsk champagne...:yoparty :näsblod

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha