Vad fick dig att le idag?

rewind

Luttrad å tillbakalutad ...
Gick med
27 May 2003
Hoj
SV650S -01, ktm exc 450
Glömde :mad:

Måste ju tilägga att jag blev glad när jag så Nurseys bild :tummenupp

Så nu kan jag sova :D

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Wirre skrev:
2696162 Att ja rasta hojen lite idag å råkade slanga lite :)

Ja det fick mig att le stort idag! Wirre rastade nämligen hojen till mitt jobb, jag vart så glad av att höra den att han fick tvätta den gratis! :yoparty

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Stod inne på Statoil ikväll (Björklinge), håller på och väljer vilket godis man ska ha. Bredvid står två tjejer, ser helt okey ut, fint klädda osv, försöker låta "fina" när de pratar. In kommer sedan deras två killar, även de flint klädda.
En av killarna ser ut att vara lite fryssen, så tjejen frågar om han fryser?
"Ja, jag tankade i skjorta", får han fram med en röst som man pratar till en hund.

Jag och kompisarna fick oss ett gott skratt. Ja det är inte lätt när det är svårt, nollgradigt i skjorta är inte att leka med.

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Fick mitt efterlängtade mellanrör till hojen! Tack Mascot för helt ett utomordentligt bemötande!!!

//KaliZ

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
När jag tänker på mina goa vänner som jag träffade igår kväll :) (tack för att jag fick våldgästa ;))
Och kamphunden som fetskallade mig rakt i nyllet när hon ville pussas så jag fick minifläskläpp :D

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Nursey skrev:
2698404Och kamphunden som fetskallade mig rakt i nyllet när hon ville pussas så jag fick minifläskläpp :D

Det är livsfarligt med kamphundar. :mad: :tungan

Själv fick jag precis veta att slipper åka på jobb tidigare än vad det var sagt, så nu är de nerlagda semesterplanerna tillbaks. :yoparty

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Idag exploderade en burk tigerbalsam i mina händer. Det hamnade överallt, speciellt i ögonen. Blind som en mullvad fick jag känna mej fram till toaletten och handduken som hängde där. Tårarna sprutade samtidigt som jag försökte torka bort det. Situationen var så komisk att jag började garva. Sedan garvade jag igen när jag fick se hur det såg ut i köket.
Det är flera timmar sedan nu men jag sitter fortfarande och blinkar och torkar tårar. Livet leker, hej hopp.

Nienna

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2005
Hoj
Kawasaki gpx 600R , en gammal sate ;)
När min son (5,5år) låg på golvet under "morfars" rullstol och skulle meka med den...vi frågade vad han gjorde och han svarade att han skulle trimma den så morfar Per kunde rulla fortare :yoparty :)

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy