Vad fick dig att le idag?

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Log från öra till öra och ler fortfarande när jag fick mail från ett nystartat företag som bestämt sig för att köpa in hantverk från mig för att sälja vidare.
Det ger mig nått att göra samt en extrainkomst (inkomst som jag nu räknar i hur många körlektioner jag får för pengarna :D )
De har beställt en hel del för att se hur det kommer gå och går det bra blir det mer beställningar framöver, tillåt mig: WOOHOO :banana

Grattis :tummenupp

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Hoj
Husabusaberg
blev väckt av telefonen...
*ring*
nyvaken motorcyklist:
-khfdjckvlkjwö
underbar flikka:
-hej bejbi, vill bara säga att jag tycker så mycke om dig!
Vi hörs i kväll. Nu får du sova igen...
nyvaken motorcyklist:
mmmm:) *snark*

Kia

Guest
När jag såg årets navkapslar ditsatta på Saaben... :kär :kär :kär (rosa i år...)

MikkE

Guest
Var ute med goa vänner, drack några pilsner, dansa i några timmar. Nu hemma och ska njuta av att sova lääääääänge under söndagen :)

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
När jag skrev ett kalkylblad i redovisningen på jobbet och min pappa (som äger stenåldersverksamheten jag redovisar för) tyckte att: do blir bara doktigar och doktigare FIFAN :yoparty :)tungan lätt att impa här:rolleyes: )

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
När telefonen ringde. "Hey, du står på vår las-lista. Är du intresserad av...?"

Nu var det inte aktuellt, och jag hade ju inte tänkt att jag skulle bli in-lasad heller när jag började jobba extra för den arbetsgivaren för tre år sen. Men lite roligt var det!

Kia

Guest
Log från öra till öra när jag såg att pappren från skattemyndigheten hade kommit i brevlådan. Utredningen om vart min dotter ska folkbokföras var klar och jag "vann". Hon folkbokfördes på min adress.

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Log från öra till öra när jag såg att pappren från skattemyndigheten hade kommit i brevlådan. Utredningen om vart min dotter ska folkbokföras var klar och jag "vann". Hon folkbokfördes på min adress.

Vad skönt för dej! Låter som om du har behövt kriga för att få det så...

/Carin

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
När jag tänkte tillbaka på helgen...... :D :tummenupp

Bifogat

• _Bild 020.jpg
    _Bild 020.jpg
    129.2 KB · Visningar: 92

Mrs. Laphroaig

Guest
att jag faktiskt har kommit igång med mitt körkort och att jag under gårdagens lektion stod blixtstilla på första försöket när vi övade i motlutsbacke med P-broms.
"va fan, det händer ju inget" var min kommentar till läraren, hon asgarvar och säger "det är precis vad som ska hända... ingenting" :D

Kia

Guest
Vad skönt för dej! Låter som om du har behövt kriga för att få det så...

/Carin

Ja, faktiskt så känns det som en stor sten har lyft från mitt bröst. Ett ex som ska jävlas bara för jävlandes skull och för att han vet att det gör mig lessen, det är inte kul...

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Ja, faktiskt så känns det som en stor sten har lyft från mitt bröst. Ett ex som ska jävlas bara för jävlandes skull och för att han vet att det gör mig lessen, det är inte kul...

Tråkigt. Men man får se det som en läxa också. Försöker själv se lite positivt på allt skit som händer. Du lär dig något som du har nytta av längre fram i livet. Du kanske uppskattar ditt barn mer än vad du gjort tidigare och inte tar allt lika för givet. Se det som du har fått en bra erfarenhet.:tummenupp

Vad fick dig att le idag ?

Vi behövde folk på jobbet så jag kollade runt lite med hojåkare här i Uppsala för att vara schysst. Fick ett pm och ringde och pratade med en tacksam person som ville lämna CV. Känns riktigt bra att kunna hjälpa någon utan egentligen någon större ansträngning. Känns bra:)

Last edited:
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...