Vad fick dig att le idag?

Gabor

Guest
Blond bimbo flyg värdinna....

..." o , va mycket fina pojkar det var i cockpit idag "" :hoppskrat ...

Det visar sig vara 2 kortklippta kvinnor som skulle spaka B737 an till Göteborg...

" Oj, jag känner mifg SÅÅÅåååå dum, vimsar hon vidare...""

sen visar det sig att hon inte ens skulle med den kärran, hon var på fel flight.

man kan utan tvekan säga att arbetet ger mig många glada skratt.:D

Kia

Guest
Den trevliga verkstadskillen som tog emot bilen på plåtverkstan i morse. Utan att jag ens behövde be om det så hjälpte han mig att flytta över barnstol, kassar och väskor till lånebilen jag skulle ha....

Då blev jag glad.... :tummenupp

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Folk.

Folk som visar sin uppskattning för att man är vänlig och tillmötesgående.

Jag träffar sådana människor (nästan) varje dag i jobbet, det är otroligt vad en liten klapp på axeln kan lysa upp tillvaron, tänk på det nästa gång någon gör er glad, tala om det, så gör du också någon glad.

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
En sån här:D

(Inte min, lånad bild från Blocket)

Bifogat

• wr450f.jpg
    wr450f.jpg
    63.9 KB · Visningar: 60

Mrs. Laphroaig

Guest
Kias svar på mitt inlägg i "vad gjorde dig förbannad idag" tråden. Det värmde :pannkyss

samt att jag klarade min första körlektion idag, gick faktiskt ganska så bra och fick en dos beröm också. alltid trevligt att få sånt.

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Att jag fick filmen SAW III idag av en kompis. Filmen va så jäkla grymt bra, bäst av dem alla!

Kia

Guest
Kias svar på mitt inlägg i "vad gjorde dig förbannad idag" tråden. Det värmde :pannkyss

samt att jag klarade min första körlektion idag, gick faktiskt ganska så bra och fick en dos beröm också. alltid trevligt att få sånt.

Log när jag läste det här inlägget... :)

Nienna

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2005
Hoj
Kawasaki gpx 600R , en gammal sate ;)
När jag gick hem från jobbet idag..en liten promenad på sammanlagt 7 km i blåst och småregn. Kommer upp för backen till öppna fält, allt är höstgrått och det blåser hårt och luktar vått. Fångad utav Nordens själ dånar i mp3. DÅ log jag!

Mrs. Laphroaig

Guest
Log från öra till öra och ler fortfarande när jag fick mail från ett nystartat företag som bestämt sig för att köpa in hantverk från mig för att sälja vidare.
Det ger mig nått att göra samt en extrainkomst (inkomst som jag nu räknar i hur många körlektioner jag får för pengarna :D )
De har beställt en hel del för att se hur det kommer gå och går det bra blir det mer beställningar framöver, tillåt mig: WOOHOO :banana

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy