Vad fick dig att le idag?

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Dokumentären om George Michael fick mig att le.
Den karln har satt ord på många känslor åt mig..underbar låtskrivare och sångare..(nä nörsi är inte så hårtrockande trots allt:rolleyes:)
 

Tony Z1000

Bättre att ha otur än ingen tur alls!!!
Gick med
10 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Z 1000 -08
Dom underbart söta bilderna på vår blivande hund.
Kolla själv.
 

Bifogat

  • Stumpan1_edited.jpg
    Stumpan1_edited.jpg
    77.1 KB · Visningar: 49
  • Stumpan2_edited.jpg
    Stumpan2_edited.jpg
    63.2 KB · Visningar: 53
  • Stumpan3_edited.jpg
    Stumpan3_edited.jpg
    83 KB · Visningar: 54

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Dom underbart söta bilderna på vår blivande hund.
Kolla själv.

På den första bilden trodde jag tassen var nåt annat...shit :gnissla.
Gullig vovve iaf :tummenupp.

Jag blev tidigare glad när jag kom hem från jobbet och hissen befann sig på bottenplan så jag slapp stå och vänta på den :).
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Verkar inte vara så många som vart glada idag?

Själv blev jag glad för ett sms jag precis fick. Behövdes nu när jag sitter på jobbet och har tråkigt :).
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Mrs Laphroaig gjorde mig glad..fick ett litet paket i brevlådan. TACK gumman..jag blev jätteglad. Så fint gjort.

Sitter här o har trevligt men det saknas någon :japp
 

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Hojuppehåll
Kamphund+snö= sant. Då ler man. Av samma anledning kan jag skriva i tråden om vad som gjorde mig arg, jag hatar snö och kyla. Fast nyss var jag ute och lekte driftingsnubbe med BMW´n i snön, då log jag.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Idag när jag var ute med bilen:

-9 ett tunt lager nysnö ovanpå blankis och då kommer jag i kapp en motorcykel vid ett rödljus inne i stan.

Det fick både mig och honom att le...
 

Lillan

Sky is the limit
Gick med
8 Mar 2003
Ort
hemma såklart.....
Hoj
javisst,o rosa är den....
Jag log från öra till öra ,när jag och min dotter kom hem helskinnade från Södertälje idag.

Med tanke på väglaget,så var det ingen trevlig resa......tur att det var´trevligt där iaf.
Jag har nog lett i princip hela helgen tror jag...tack vare mina "tokiga" kompisar....tack för en mycket rolig helg.

//Lillan
 

Kia

Guest
Log i morse när jag vinkade av hela familjen till jobb, skola och dagis....

Ensam hemma i jättehuset och det är sååå tyst och lugnt.... i ungefär 4 timmar till...

Vad jag ska njuta... :tummenupp
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jag log också när jag hörde om grisarnas pusskalas. Saknar den svarta grisen :kiss

Annars har det varit en sjuk kväll. En av mina bästa vänner och istortsett syster hamnade på sjukhus med proppar i båda lungorna. Jag var med henne tills nu och trots att situationen var så allvarlig så log vi ganska mycket mellan tårarna . Vi asgarvade också..man måste det för att stå ut :)
Livet är konstigt...
 

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Jag log också när jag hörde om grisarnas pusskalas. Saknar den svarta grisen :kiss

Annars har det varit en sjuk kväll. En av mina bästa vänner och istortsett syster hamnade på sjukhus med proppar i båda lungorna. Jag var med henne tills nu och trots att situationen var så allvarlig så log vi ganska mycket mellan tårarna . Vi asgarvade också..man måste det för att stå ut :)
Livet är konstigt...

Hoppas din kompis blir bra fort!
 

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Brevid VikingMotorPark
Hoj
.......
Haft hjärtat utslitet och jag hoppade och spottade på det. Jag var onödigt hård mot mig själv men konstigt nog går livet vidare bättre än någonsin :va Fattar nada men vad gör det :hej Man kan inte annat än le:) Kunde knappt sommna igår för jag tänkte på hur otroligt bra jag har det. Det är dagens I-landsproblem det *asg*
 
Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
..men konstigt nog går livet vidare bättre än någonsin :va Fattar nada men vad gör det :hej Man kan inte annat än le:) Kunde knappt sommna igår för jag tänkte på hur otroligt bra jag har det. Det är dagens I-landsproblem det *asg*

Jag ler när jag ser din text..och när jag tänker på att jag har många runt omkring mig som...STÅR UT..jag vet inte hur ni gör det..men ni skall veta att jag är tacksam..och förundrad..ni vet inte hur mycket det betyder.
Tack :krama
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Jag ler nu..för jag ÄLSKAR ATT KÖRA (speciellt på natten)..bil :kär..hoj..:kär spelar ingen roll..jag ÄLSKAR det..OCH FORT!! Kanske skall bli budis? :tungan ..fast det var ju det där med lokalsinnet då..:rodnar
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top