Vad fick dig att le idag?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag ler nu..för jag ÄLSKAR ATT KÖRA (speciellt på natten)..bil :kär..hoj..:kär spelar ingen roll..jag ÄLSKAR det..OCH FORT!! Kanske skall bli budis? :tungan ..fast det var ju det där med lokalsinnet då..:rodnar

Då får du köra taxi istället :D
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Ja jag har ju rätt nationalitet :hihi..
Edit: påbrå skall jag säga :p

Det där är ju fan orättvist, hade jag skrivit:
"Nursey, du har ju allt som krävs för att bli taxichaffis i stockholm, dåligt lokalsinne och utländskt ursprung" då hade halva SH hoppat på mig...

När du skriver det blir det ju bara roligt.

Jag har bokat av en tvätt-tid åt dig , men det var -17 i dag, så torkvindan är nog inte att tänka på :pannkyss
 

Cyren

Hangaround
Gick med
15 Sep 2005
Ort
Nacka
Hoj
sm570r
Nu har man slitit i 3 timmar med en jävla labbrapport, för 20 minuter sedan blev jag klar och lutade mig tillbaka. Nöjd som fan. Plötsligt blippar det till nere på listen och det är Mårten i min klass som skriver på msn och det står "Du kommer väl ihåg vår redovisning imorrn". Gissa om jag inte har förberätt någonting, loooooooong night for me

jag vet inte varför jag log. för det var inte alls kul, men log gjorde jag måste väl skriva här :huvet
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Det där är ju fan orättvist, hade jag skrivit:
"Nursey, du har ju allt som krävs för att bli taxichaffis i stockholm, dåligt lokalsinne och utländskt ursprung" då hade halva SH hoppat på mig...

När du skriver det blir det ju bara roligt.

Jag har bokat av en tvätt-tid åt dig , men det var -17 i dag, så torkvindan är nog inte att tänka på :pannkyss

Haha..ja men så är det ju (tur att man har självdistans:tungan ) ;) du måste va äfrican amärikän för att få säga N-ordet med :tungan
Allså fifan jog kåmmer o hemtar opp dig med taxibillen åm femton minutter en kvart fattaru?? :D
 
Last edited by a moderator:

arnoldsson

Min Honda krånglar ALDRIG!
Gick med
30 Jan 2005
Ort
Liiiiidingö
Hoj
Husqvarna mod 46 Svartmyra
Vad som fick mig att le idag???? Ashley från Wisconsin, USA, på kåren i jönköping!:öl Jädrans vilken härlig tjej.... Sitter här full och jävlig och googlar efter det lilla livet.... Jag älskar utbytesstudenter, räcker med att man säger att man är svensk, har bil, lägenhet och är singel så är dom sålda! Fan vad man har snackat ikväll! Om alla brudar ska åka på bönpallen som man har lovat ikväll så får jag inte en ensam tur på hela sommaren!


Nej nu är det dags för en vatten och sen bingen! :fyllisar
 

Gossan

Ny medlem
Gick med
8 Mar 2006
Ort
Stenungsund
Hoj
Gsxr 750
Log stort imorse när jag såg korten som jag fått på min alldeles nykläckta systerson Elliot!!! Helt sjukt söt!! :rullandeu
Så synd att dom bor så långt bort......
 

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/på ön mitt i stan
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Jag log idag när jag sa "Gomorron" rätt ut i luften, framför datorn, och jag hörde dunkandet av Kias svans uppe i sängen... :D :D Sockishunden!!:kär

/Carin
 

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Ort
tokholm
Hoj
R6 -07
Jag log o fnissade duktigt när det blev panik för en kund på måndag önskar göra tvärt om mot vad ett projekt som var igångsatt hade som målsättning :)
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Allså fifan jog kåmmer o hemtar opp dig med taxibillen åm femton minutter en kvart fattaru?? :D

Du har tillräckligt dåligt lokalsinne för att köra taxi om du tror att du är i Umeå om en kvart :D

Jag log i dag då en tjej vid bordet brevid flirtade med mig när jag åt.
Hon hade varken käpp eller blindhund med sig.
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Vad som fick mig att le idag var en guinness på lokala puben efter en 2 timmars lång haltning dit.Sen log jag varenda gång dom fyllde på.O just nu har man lyckats få skjuts hem desssutom,helt otroligt.Ska nog prova att lira lite nätpoker nu så man får bli sur igen :tummenupp
 

Mrs. Laphroaig

Guest
Att jag klarade dagens tandläkarbesök helt utan problem, därefter hittade jag en enormt mysig filt och 4 örngott i satin för halva priset plus en tröja som det var 30% på reapriset på :D
Sen är det alltid kul när det inträffar saker som idag, att hela TVÅ grabbar/män gav komplimang till mig
nu på kvällen log jag eftersom jag gjorde ordning en stor frukttallrik till mat och att jag därmed fick bot för mitt godissug som ska bort !
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top