Vad fick dig att le idag?

supergirl

she's unstoppable, unpredictable ...
Gick med
17 Aug 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR 600rr -03
Fick ett sms från någon jag inte hört av på ett tag, det gjorde mig väldigt glad :D

Det var även kul att tracka vår vd för sitt promiskuösa leverne tills han fösökte strypa mig med en kökshandduk :D
 

OLJEKYLD GSXR

FÖRBJUD STARSTRIKER
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Hojuppehåll
Jag hämtade hunden hos exxet och de hade besök av Puma och Pumas matte. Gizmo och Puma är kära :kär De är så söta tillsammans :)
 

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Ort
Västland
Hoj
-
Finns det verkligen så här genuint goda människor idag?

Jag blev sjukt glad idag!

Hade beställt lite grejer till Alforna och en dragkrok till brors Alfa. Pratade då med Marco Harjunpää som fanimej har allt till dessa italienare.
Han hade allt jag ville ha men draget till brors kärra skulle komma senare, hur sent sa han inte. Då sa jag att han skulle skicka mina grejer istället för att vänta på brors prylar som kunde ta ett tag.

Idag kom det en stor jefla kartong med prylar. En hel del grejer som jag inte hade beställt dessutom. Komplett värmepaket, massa inredning till Alfa 164, etc etc. Ringde då upp honom och sa att det måste blivit något missförstånd med ordern.
Varpå han förklarade att han brukade skicka med en massa grejer (gratis) som han inte hade nån användning eller plats för så folk skulle få användning av det istället. Aningen paff man blev då :gnissla
Sedan sa han att han precis hade fått tag på draget till bror så det skickade han samma dag fast senare som mina grejer så den kommer imorrn. Han trodde väl det var jevligt akut med mina prylar så han skickade dom direkt. Liksom, en dag kunde jag faktiskt väntat :hihi

Han tar sig alltså besväret för folk han aldrig träffat eller pratat med och ger bort saker. Det är fanimej värt en eloge!:tummenupp

Det kanske finns hopp för framtiden ändå.

/J

Edit: Ett kex skrev till mig nyss som jag inte hört något från på nåt halvår.
Sånt värmer!

/G.Lad
 
Last edited:

MonsterMatte

916 till salu!!!!!
Gick med
29 Aug 2005
Ort
Gbg
Hoj
916 -98(till salu), TTR600 (stulen)
Jag tejpade igen båda muddarna på en jobbarkompis jacka, barnsligt som fan, men jag vek mig dubbel av skratt åt hans min när han tog på sig jackan:D :D :D
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
inget..det är faktiskt otroligt att saker kan sjunka lägre när man tror att det redan är i botten av skiten. Nej jag är inte manodepressiv..jag hade bara otur när jag föddes

Ps..jo fressten..boxerhunden i husdjurstråden
 
Last edited by a moderator:

rewind

Luttrad å tillbakalutad ...
Gick med
27 May 2003
Ort
Jönköping
Hoj
SV650S -01, ktm exc 450
Kom på att det bara är 2-2,5 mån tills man kan börja köra igen :yoparty

För en del inte ens så länge :D
 

leppe

Förvirrad
Gick med
10 Dec 2006
Ort
sthlm
Hoj
yz 250
2743460 inget..det är faktiskt otroligt att saker kan sjunka lägre när man tror att det redan är i botten av skiten. Nej jag är inte manodepressiv..jag hade bara otur när jag föddes

Ps..jo fressten..boxerhunden i husdjurstråden
Va glad snart blir det säkert värre :hihi
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag blev sjukt glad idag!

Han tar sig alltså besväret för folk han aldrig träffat eller pratat med och ger bort saker. Det är fanimej värt en eloge!:tummenupp

Det kanske finns hopp för framtiden ändå.

/J

Edit: Ett kex skrev till mig nyss som jag inte hört något från på nåt halvår.
Sånt värmer!

/G.Lad

Jag har träffat på sånt folk ibland, alltid bland entusiaster, Landrover folket är såna, bilsportfolk är såna (kanske främst folkraceåkare), radioamatörer är såna.

Jag försöker vara sån själv också, jag tror starkt på att det kommer tillbaka i någon form förr eller senare, tror man på högre makter så kanske man ligger bra till där (jag hoppas få igen min snällhet innan dess eftersom jag tror på förmultning).

Om alla kunde vara lite mer på det viset skulle många vara helt sjukt glada varje dag, och mindre pengar skulle behöva byta ägare...

Jag däremot har inte haft något speciellt glädjeämne i dag, men ÅAS så har man jävligt mycket att glädjas åt varje dag, som man bara tar för givet.
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Edit: Ett kex skrev till mig nyss som jag inte hört något från på nåt halvår.
Sånt värmer!

/G.Lad[/QUOTE]

Aha ett annat Kex:rolleyes:
 

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Ort
Gävle
Hoj
GSR 750 -12
Jag log faktiskt när jag fick höra att vår lilla Jack Russel där hemma hade bajsat imorse :)
Det visar bara att allt är påväg att bli bra igen..hon blev nämligen opererad härom dagen pga av att hon hade svalt en hel kotte, nästan stor som en pingisboll :näsblod
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top